StupidNick Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Går det? Det er sånn sperre for å laste ned via fildelingsprogrammer, men gjelder den sperren for spill også? Endret 11. november 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Grunnen til at du ikke får koblet til med P2P klienter er på grunn av en såkalt proxy server... Det finnes flere typer blant annet åpen, revers, split og transparent proxy. Hver av dem for ulike funksjoner. Hoved årsakene er: - Høyere sikkerhet - Caching av internett sider som blir ofte brukt (passer fint i firmaer og skoler) - Komprimere pakker for å få raskere overføring på lokalnettet fra nettet. Visst du går dypere er det haugesvis av mange andre egenskaper. Er nok komprimeringa som ødelegger for deg mot å koble opp. De fleste P2P nettverk har jo ikke proxy støtte og enda færre spill... Det kan også være en annen grunn som er 1000 ganger enklere og det er at portene som spillet krever rett og slett IKKE er åpne. Kjenner foreksempel en som skulle prøve World Of Warcraft på skolen, og han gikk til systemadministratoren og spurte om han kunne åpne porten til spillet på brannmuren fordi den var stengt... Gjett deg til svaret! Du kan jo prøve å spøre systemadministratoren men jeg trur du allerede veit svaret. Men du kan jo se det positive i det, nå kan du ikke bli lokka til å spille på en kjedelig matteprøve... Anyway, hva slags spill er det du skal spille? Edit: Skriveleif er fortsatt våken... Endret 13. oktober 2005 av ^FeKtus Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 All tilgang til server er nektet fra fylke kommunenes servere. Dermed er det ingen mulighet til å koble seg opp på noe som har med servere i hele tatt. Desverre. Vis ikke man har gode kontakter, og kjenner en innenfor som åpner for din server. Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 på min skole var det funket det ikke en gang å spille små spill på nettet, men da innstalerte jeg bare Firefox og deaktivert moonscape så det ff ikke ble slettet. Så jeg kan ihvertafll spille småspill. Liero Xtreme anbefales vis dere skal spille på dårlige skole pcer over LAN Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) på min skole var det funket det ikke en gang å spille små spill på nettet, men da innstalerte jeg bare Firefox og deaktivert moonscape så det ff ikke ble slettet. Så jeg kan ihvertafll spille småspill. Liero Xtreme anbefales vis dere skal spille på dårlige skole pcer over LAN 5004239[/snapback] Ja, Liero huske eg spilte i 5 klasse. Men Liero er jo ikke et Online(multiplayer) spill, så man trenger ikke å åpne porter eller noe sånt. Endret 14. oktober 2005 av chakl Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Anyway, hva slags spill er det du skal spille? Edit: Skriveleif er fortsatt våken... 5002475[/snapback] Skal spille battlefield 2 og wow Endret 14. oktober 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Enkleste løsningen på dette problemet: Flytt og bo privat med eget nett. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Anbefales.. http://www.hopster.com/ For dette bør fjerne problemet Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Anbefales.. http://www.hopster.com/ For dette bør fjerne problemet 5007675[/snapback] Hopster funket ikke, er det noen andre proxy-bypass programmer som noen kan anbefale? dessuten har hopster hastighets grense på 2kb/t Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Litt rart å lese at det HASTER å få spille på skolen. I min tid var vi der for å lære... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Litt rart å lese at det HASTER å få spille på skolen. I min tid var vi der for å lære... 5137041[/snapback] mini-lan på skolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå