rstange Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hei! Har søkt litt på forumet her, og på internett... Men finner ingen info om hvordan instillinger jeg burde sette CPUen på for å få bedre ytelse, men samtidig stabilt! Har prøvd litt, og kom til 2,9 mn da kjørte den ikke stabilt nok...=/ Har vannavkjøling, så tempen er ikke så ille... ellers består systemet av: Asus A8N SLI PREMIUM 1GB 400mhz KINGSTON RAM 2x 6600 gt kort og en SATA2 disk på 250GB... noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Du trenger nok mer vcore vil jeg tro. Har du satt ned HT multiplier fra auto til 4x? Og, har du satt ned hastigheten på ram-en? Lenke til kommentar
rstange Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Du trenger nok mer vcore vil jeg tro. Har du satt ned HT multiplier fra auto til 4x? Og, har du satt ned hastigheten på ram-en? 5001572[/snapback] har ikke satt ned hastigheten på ram'en... satte HT til 8... Lenke til kommentar
nosto Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 2.8 på en sånnen er vel veldig bra Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2452 værsågod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå