Gekko- Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hei. Håper noen kan hjelpe meg med dette problemet. Når jeg holder på med pcen, laster ned og forskjellig. Så kan pcen finne på å bare restarte seg. Når jeg sender "feilmld" til microsoft, så får jeg følgende beskjed; "error caused by a device driver". Men jeg har sjekket alle driverene mine.. Hmm :\ Trenger sårt hjelp! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Øk sannsynligheten for at ditt problem blir løst Vi kan ikke tippe hva som er galt, det blir så mye Lenke til kommentar
Gekko- Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Hehe, tror det eller ei. Men det var faktisk lydkort-driverene som var årsaken! :O Uansett, takk! ;P Lenke til kommentar
fmworld Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hei, Jeg har akkurat det samme problemet. Men jeg finner ikke noen driver til LydKortet mitt. Lydkortet heter: VIA AC'97 Enhanced Audio tar jeg ikke fullstending feil. Kan noen redde dagen min å finne en fungerende driver til meg? Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Er ikkje det eit integrert lydkort? Har du CD'en til hovudkortet kan jo du bruke den drivaren. Viss ikkje den funkar så veit eg ikkje. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Hei,Jeg har akkurat det samme problemet. Men jeg finner ikke noen driver til LydKortet mitt. Lydkortet heter: VIA AC'97 Enhanced Audio tar jeg ikke fullstending feil. Kan noen redde dagen min å finne en fungerende driver til meg? 5006265[/snapback] Gå inn på Viaarena Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå