erlend_halvorsen Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hei. Jeg og en annen er straks ferdig med design jobben i hele prosjektet. Vi skal lage ett virtuellt flyselskap til Danish Air Transport. Vi trenger en programmerer som kan programmere noen linjer, det er bare snakk om en enkel loggin, og hente/sette inn litt info fra//til database. Er det noen som har lyst å hjelpe oss, lag en post Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Vi trenger en programmerer 5000873[/snapback] Tips: Vi har et annen forum for stillingsannonser. Dette hørtes ut som noe du kunne ha fått gratis fra hotscripts.com. Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Vet det er eget forum for stillingsannonser, men det er ikke mangen som vet om dette, og dermed veldig vanskelig å få tak i noen. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Er det noe betaling, evt hvor mye? Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Det er ett fattig prosjekt si hva du mener å vil ha da? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Det kommer helt og fullt an på prosjektets størrelse. Tror ikke det er akuelt for _meg_ med det første uansett, så jeg skal ikke spekulere mer i pris. Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Anyone?, må bare inrømme at jeg har lett litt vel lenge nå Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg har et kjempeforslag! Hva om du faktisk setter deg ned selv og lærer deg det språket du vil - slik vi andre har gjort? Det er veldig praktisk, og da slipper du å lete lenger etter folk til å gjøre jobben for deg. Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Det gidder jeg ikke i og med at det er jeg som gjør alt det andre i tilleg, det blir kanskje litt mye. Derfor håper jeg at noen snart kan hjelpe meg Endret 15. oktober 2005 av erlend_halvorsen Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Det gidder jeg ikke i og med at det er jeg som gjør alt det andre i tilleg, det blir kanskje litt mye. Derfor håper jeg at noen snart kan hjelpe meg 5011411[/snapback] Som sagt tidligere, dette må du nok betale litt for. Du er ikke den første som kommer og ber om gratisarbeid, og du blir nok en av alle som får et klart nei. Se for øvrig signaturen min. ^^ Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Det blir betalt, selfølgelig blir det betalt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå