Saiko Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Jeg sitter med et lite Pythonscript som automatisk logger med på en server når jeg starter maskinen (med Windows XP). Problemet er at jeg ville hatt en try/except-blokk som ventet på et trykk på "Enter"-tasten før den lukker vinduet. Jeg har ikke problemer med å lage selve try/except-blokken, men er usikker på hvordan jeg skal få scriptet til å vente på at jeg trykker enter-tasten før det lukker "Dos-boksen". Har forsøkt å google dette, men kommer ikke over noe som gir svar på akkurat det jeg lurer på. På forhånd takk Endret 13. oktober 2005 av Saiko Lenke til kommentar
dabear Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg pleier bare å kjøre noe sånt: (...) raw_input('') Sikkert en mer fancy måte å gjøre det på, men det funker da.. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Det fungerer nok, skal teste det i løpet av kort tid Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå