Luffe_ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hei! Jeg har bestilt en iPod Nano, men jeg la selvfølgelig merke til at de lanserte en ny iPodversjon her om dagen. Jeg har hele tiden hatt det inntrykket at harddiskbaserte mp3-spillere fungerer dårlig til fysisk aktivitet (tenker da spesielt på jogging). Jeg tok uansett og ringte til Apple support for å høre deres mening om saken. De mente at det ikke var noe problem å bruke den "vanlige" iPoden til blant annet jogging. Eneste jeg måtte passe på var at jeg ikke mistet den i bankken. Er det da bare tull at iPod ikke er spesielt tilrettelagt for jogging? Selvfølgelig er størrelsen relativt stor, men hvis man ser bortfra dette punktet er det da skadelig for iPoden hvis den blir brukt under jogging? Vil gjerne ha noen synspunkter fra personer som kanskje er litt mer objektiv angående iPod enn Apple. På forhånd takk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Har hatt min iPod 3G med på mykje aktivitet, deriblandt jogging, den er like fin som den var då eg kjøpte den (2 år sidan). Søstera mi har ein iPod Mini og kan konkludere med det samme. Lenke til kommentar
Luffe_ Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Hei Det var jo et positivt svar Jeg har hatt det inntrykket at hvis du bare tar en liten skogstur så er mp3-spilleren historie. Kanskje det heleler har vært størrelsen som har vært hovedproblemet, men når man ser hvor små spillerne har blitt så er vel ikke dette noe stort problem lenger. Da må jeg vel ta en seriøs vurdering av om nanoen blir avbestilt Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Kan i grunn bare si det samme som zeph, har brukt min 4g Ipod 20gb med på mange fysiske aktiviteter, og så lenge du ikke mister den i bakken mens spilleren leser fra harddisken, så er det ikke noe problem. Det er allikevel et problem for meg ettersom jeg klarte å miste den i bakken et par - tre ganger, og til slutt tok den kvelden for godt . Lenke til kommentar
Luffe_ Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Hehe....ja det er vel et måte på hvor flaks man skal ha. Ja nei da går det nok mot at jeg avbestiller nanoen og går for den nye iPoden. Noen som vet om det finnes noen festevesker som man fester på armen til vanlig iPod også? Vet at det finnes til mini versjonen ihvertfall. Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Som selger så ville jeg også anbefalt aktivitet som gjør at iPod fortere går istykker og slik sett fortere må kjøpes ny. iPod med disk er bevegelige deler og når disse utsettes for mere stress enn normalt (f.eks. jogging) så vil dette slite mer enn normalt. Jogging + annen fysisk aktivitet med endel risting = Flashbasert minne (ingen bevegelige deler) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå