Jonhoo Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Heisann. Jeg lurer på om det finnes noe program for windows som kan kompilere .pl filer til .exe filer Jon Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Se på denne linken du. Eneste jeg har hørt om er "Perl 2 exe", men aner ikke hvordan dette funker. Det må du nesten utforske selv... google er din venn Endret 19. oktober 2005 av Manfred Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Perl2Exe funker kjempebra!! Fint å ha exe filer hvis du skal la andre bruke programmet Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 andre bruke det? Høres slitsomt ut Har fått testet ut Perl2exe? del gjerne erfaringer Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Perl2Exe koster dessverre penger... Men det fungerer kjempebra!! Er bare å bruke CMD til å kjøre: "Perl2Exe plassering" "Filplassering" Så får du programmet i exe fil Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Da kommer neste spørsmålet fra min side. Er det mulig å leke med GUI og slikt? noen som har peiling på pakker eller slikt? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 Ikke i Perl2Exe nei, det er bare et rent kommandolinjeprogram.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Da kommer neste spørsmålet fra min side. Er det mulig å leke med GUI og slikt? noen som har peiling på pakker eller slikt? 5036038[/snapback] wxPerl PerlTk Gtk-Perl Selv foretrekker jeg wxPerl. Har nå ikke testa GTK-Perl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå