medlem-57480 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Det står at jeg mangler denne filen. NvCpl.dll Manglende oppføring: NvCplHandleDisplayChange.. Vet noen hva dette kan komme av? har prøvd å laste ned filen fra nettet og lagt den inn i de mappene hvor den kunne ligge.. takker for svar.. Lenke til kommentar
Geddy Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) NvCpl.dll What is it? Nvidia Control Panel - NvCpl.dll What does it do? NvCpl.dll - This is loaded as a startup item. This loads the Nvidia Control Panel which is where you can tweak a ton of settings and overclock your card. Without this your drivers will be rather messed up and may or may not work properly. Tror denne filen tilhører et program for å tweeke grafikk-kortet ditt! Prøv a avinstallere gammel nvidia driver og deretter last ned den nyeste driveren fra www.nvidia.com, du kan også sjekke om det er installert et program for tweeking av grafikk-kortet ditt! Prøv å avinstallere/installere dette! Edit: Hjærnesvinn... Geddy Endret 13. oktober 2005 av Geddy Lenke til kommentar
medlem-57480 Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 NvCpl.dll What is it? Nvidia Control Panel - NvCpl.dll What does it do? NvCpl.dll - This is loaded as a startup item. This loads the Nvidia Control Panel which is where you can tweak a ton of settings and overclock your card. Without this your drivers will be rather messed up and may or may not work properly. Tror denne filen tilhører et program for å tweeke grafikk-kortet ditt! Prøv a avinstallere gammel nvidia driver og deretter last ned den nyeste driveren fra www.nvidia.com, du kan også sjekke om det er installert et program for tweeking av grafikk-kortet ditt! Prøv å avinstallere/installere dette! Edit: Hjærnesvinn... Geddy 5001585[/snapback] Takker Geddy, men har du en link til hva jeg må laste ned var jo veldig mye å velge mellom på den siden.. hehe og hvordan og hvor installerer man denne tingen/driveren og hvor sletter jeg den gamle? Lenke til kommentar
medlem-57480 Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Takker Geddy, men har du en link til hva jeg må laste ned var jo veldig mye å velge mellom på den siden.. hehe og hvordan og hvor installerer man denne tingen/driveren og hvor sletter jeg den gamle driveren greia? Takker for svar på forhånd!! Lenke til kommentar
Geddy Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Takker Geddy, men har du en link til hva jeg må laste ned var jo veldig mye å velge mellom på den siden.. heheog hvordan og hvor installerer man denne tingen/driveren og hvor sletter jeg den gamle driveren greia? Takker for svar på forhånd!! 5015658[/snapback] http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp 1. velg grafikk driver 2. Velg grafikk-kort type 3. Velg ditt operativsystem 4. last ned! nvcpl.dll is a library file for NVIDIA display adapter. (Nvidia Kontrollpanel) Før du installerer ny driver avinstaller gammel! Geddy Lenke til kommentar
Geddy Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 For å avinstallere gammel driver, gå inn i kontrollpanel -> Legg til eller fjern programmvare -> Velg å avinstallere Nvidia Drivers... Geddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå