Qwseyvnd Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Hvorfor er det så få i forumet som har nForce basert hovedkort??? Jeg har ABIT NV7-133R, valgte den pga RAID og TwinBank, og Hypertransport, LAN, annet. Meget fornøyd. Jeg spiller mest Flight Simulator 2002 som krever enorm rask pc får å fly klart og myk. Før hadde jeg ABIT KG7, for dårlig pga Teksturene blir fort uklar og standard DDR. med nForce 4,2GB/sek og RAID, 800mb/sek overføringene, så går det klart. Fikk ca 10-15% økning m/RAID. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 fordi det finnes raskere kort nforce,prøv å samelign nforce med via kt333 og da finner du det ut. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 nforce er flott i sin prisklasse.. skal du bygge et billig amd system, så kan ingen slå det på lønnsomhet. integrert grafikk, lydchip i audigy-klassen + lan. Ytelsen ligger rundt kt266a nivå (når man ikke bruker den integrerte grafikken), så den holder absolutt mål ennå. Mulig at folk allerede har lyd/lan osv fra før og derfor ikke trenger det integrert? Er delvis enig med deg at det er merkelig ikke flere satser på nforce, jeg ville valgt det før via i enhver situasjon. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Har vel noe med at grafikkbrikken allerede når kortet ble lansert, var forholdsvis svak. Så jeg skjønner godt at kortet ikke slo ann hos de som bygger selv. Men jeg har sett en del ferdigpc leverandører som har brukt nForce. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå