lazwola Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Bestilte et Koss UR40-headset fra hardwareshop.no i dag, så det stod en del positive tilbakemeldinger angående dette produktet rundt omkring. Kunne derfor tenke meg å høre noen synspunkter på disse fra dere på Forumet, virker nemlig som dere har prøvd en del forskjellig hardware opp gjennom Tenker å bruke headsettet til min Creative Zen Micro, noen erfaringer med mer "praktisk" bruk av dette headsettet? Takker for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
W Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Bestilte et Koss UR40-headset fra hardwareshop.no i dag, så det stod en del positive tilbakemeldinger angående dette produktet rundt omkring. Kunne derfor tenke meg å høre noen synspunkter på disse fra dere på Forumet, virker nemlig som dere har prøvd en del forskjellig hardware opp gjennom Tenker å bruke headsettet til min Creative Zen Micro, noen erfaringer med mer "praktisk" bruk av dette headsettet? Takker for tilbakemeldinger. 5000716[/snapback] Hadde dem ca et år før de ble ødelagt (noen satte seg på den) og må si jeg var veldig fornøyd! Lenke til kommentar
eSOo Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 hadde disse hodetelefonene i over et år... nydelig lyd og veldig gode å ha på hue..... mine blei veldig ofte ødelagte men det er min skyld da .. fikk alltid nye når jeg leverte de inn.. fikk nye ca 20 ganger alltid like god sørvis:) anbefaler de på det varmeste Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Kjøpte meg disse i sommerferien, fortsatt veeeldig fornøyd Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Gode med tanke på den lave prisen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Mye lyd for pengene i de ja! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Har disse selv, har hatt dem i over 1 år og er like fornøyd enda. Bruker dem mest til pc og til musikklytting, spessielt på denne tiden av døgnet når det kanskje ikke passer like godt å fyre opp anlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå