Howard Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 NZXT er en forholdsvis fersk aktør i markedet. Med Lexa bør produsenten ha potensiale til å skille seg litt ut fra konkurrentene. Les mer Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 ser gaske greit ut det kabbinettet der, ok plass og bedre utseende en lian li. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 du veit du begynner å bli gammel når designa blir for friske. har lyst på ei kasse som ser ut, men som ikke har sidevindu. dem der ser ut som stjerneskip fra en eller annen sci-fi film... Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Niiiice! Dette kabinettet falt i smak umiddelbart!(Har jeg sær smak? ) Var sterkt sci-fi preg over det ja , men på en positiv måte synes jeg. REQUEST til www.hw.no Mailbomb disse NZXT til de sender dere et kab til review. La så kabinettet testet så hardt som ikke noe kab har blitt her før. Vannkjøling , luftkjøling , ingen kjøling :!: , Støytester , materialtykkelse ... U name it. Det hadde vært fett! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Det likte jeg! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Liker det minimalistisk jeg da. Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 likte det her kabinettet veldig godt Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Altså, det ser bra ut, men for mange utstikkere for min del. Og den "buen" i fronten kan umulig ha noen praktisk nytte. Bare tomrom som gjør kabinettet stort, klumpete og vanskelige å frakte med seg. Men 3x120mm vifter er bra Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Vil tro at dette kabinettet kan få enhver til å sperre øynene opp. Dumt med det grelle vinduet da. Når det gjelder bue i front, er ikke det egentlig ganske bra da? Slik at man kan få plass til diverse viftekontrollere og slikt? Det virker som det er problematisk å plassere slik ting på mange av alu-kabinettene med frontdør. Ihvertfall de kontrollerene med skrubrytere frempå Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 hadde mye finere uten vindu, men det er ikke så verst. Lenke til kommentar
hds Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Liker ting stilrent, men en test på dette burde hw vurdere. Ingen fan av dett kabinettet sitt design, men har sett endel værre. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Synes fronten var litt lekker, børstet aluminium Er det bare meg eller ser det ut som om det er et display helt i toppen? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 hmm, skulle ikke forundre meg om det er ett display der når du først nevner det. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ja, enig der fronten var fresh. Skal ta en titt nærmere på kabinettet når det kommer ut. Tror har stor dybde så viftekontrollere og slikt i fronten tror jeg går bra, hvis den er det da. Bare gjetter jeg Lenke til kommentar
Psifon Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 ser veldig bra ut det der men i bunn og grunn er det jo bare det samme gamle med fancy ytre. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) hmm, skulle ikke forundre meg om det er ett display der når du først nevner det. 5001224[/snapback] Hadde rett gitt Flere bilder på hjemmesiden Endret 13. oktober 2005 av Manx Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 For min del spiller utseende eller vekt absolutt ingen rolle. Den står under bordet uansett. Det viktigste er funksjonalitet, tilgjengelighet til forskjellige deler innvendig (HDD, kabler osv.), plass, og sist men ikke minst, hvor bra er kabinett i forhold til kjøling. Lenke til kommentar
RBW Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 REQUEST til www.hw.no Mailbomb disse NZXT til de sender dere et kab til review. Hepp! Det er det intet behov for. Kabinettet har stått i gangen hos oss noen dager nå. Test kommer etterhvert. --- Rolf Lenke til kommentar
insider Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 ser veldig pent ut test blir interisangt Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Hepp! Det er det intet behov for. Kabinettet har stått i gangen hos oss noen dager nå. Test kommer etterhvert. --- Rolf Wehey! Nice work!! Gotta be my lucky day! Kan dere ta ekstra flid i teste/gi en formening om støy/resonans i dette kabinettet?? Med flere av Lian-Li sine kabinetter har jeg opplevd resonans da disse aluminiumsplatene er så lette , og det skal ikke mye slakke til før de begynner å "synge" Temp./støy med ingen vifter overhode er også interessant(kun en stille CPU vifte,samt en "koselig" PSU. F.eks F/S 350W m/120mm ) Kan dere også få med om ledning til frontpanel (spes.audio) er lang nok til å rekke hele nederste halvdel til hovedkort. (Hadde et PC6277B der ledningen var for kort til å rekke bort til Audio connectoren.) Noen hovedkort produsenter har funnet noen rare plasser å sette denne pluggen , og det er bare kjipt når den er 2cm for kort. Kommer ikke på noe mere nå , men nøler ikke med å poste det her om jeg kommer på mere som hadde vært kjekt å vite! Endret 13. oktober 2005 av dkvam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå