ssswopp Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 har tenkt å kanskje kjøpe en bit plexi å begynne å skjere ut litt på sidedøra på kabbinse mitt, men da lurer jeg på om d fins no skruer som jeg kan skru fast plexien på innsia(vil jo ikke at d skal vises fra utsia).. så d jeg leter etter er om d fins no sånn bitte småe skruer som jeg kan bruke..!? eller hva annet kan jeg feste d med?? superlim?? Lenke til kommentar
armykokk Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 skruer blir kanskje litt vankelig... men det går jo ann å felle vinduet inn i døra og feste den med ei pyntelist.. om materialet i døra ikke er for tykt, kan det også ende bra med lim, om du pynter opp skjærekanten litt.. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 skruer blir kanskje litt vankelig...men det går jo ann å felle vinduet inn i døra og feste den med ei pyntelist.. om materialet i døra ikke er for tykt, kan det også ende bra med lim, om du pynter opp skjærekanten litt.. 5000403[/snapback] ja, hvordan mente du med å felle inn i døra.. hadde tenkt å kjøpe en sånn list å ha på kanten.. men hvordan var d du tenkte..?? Lenke til kommentar
armykokk Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Her... er en guide til hvordan montere vindu kit, det er sånn list som er i kitet jeg mener.. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Her...er en guide til hvordan montere vindu kit, det er sånn list som er i kitet jeg mener.. 5000479[/snapback] takk for en genial link.. da blir d bare å samle sammen litt verktøy å starte.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Eller så kan du bruke to komponents epox eller sikaflex Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Eller så kan du bruke to komponents epox eller sikaflex 5003737[/snapback] link?? btw. har tenkt å skjære ut 2 hull til 2 vifter i plexien også.. er d ett at d blir riper i plexien da?? eller går d fint?? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Eller så kan du bruke to komponents epox eller sikaflex 5003737[/snapback] link?? btw. har tenkt å skjære ut 2 hull til 2 vifter i plexien også.. er d ett at d blir riper i plexien da?? eller går d fint?? 5005078[/snapback] Neida du må bare ikke skjære feil bruk silikon eller epoxy, du får kjøpt det på byggmaker, bygg & bo og rørleggersjaper Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Eller så kan du bruke to komponents epox eller sikaflex 5003737[/snapback] link?? btw. har tenkt å skjære ut 2 hull til 2 vifter i plexien også.. er d ett at d blir riper i plexien da?? eller går d fint?? 5005078[/snapback] Neida du må bare ikke skjære feil bruk silikon eller epoxy, du får kjøpt det på byggmaker, bygg & bo og rørleggersjaper 5007612[/snapback] ok, da blir d vell forandreing på kabbise da.. klarer ikke å vente til jeg blir ferdig.. :!: Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Gir deg en litten guide Bildene kommer fra mitt prosjekt ku-skjit Her er hullene skjært ut. Her er lexaen limt på. lexan samme som plexi bare dyrere og bedre Slik ble resultatet Les hele worklogen, se i sig (ku-skjit) Endret 16. oktober 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 ok.. d så jo egentlig ganske enkelt ut.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 ok.. d så jo egentlig ganske enkelt ut.. 5017769[/snapback] Ja det er ikke så veldig venskelig Ta en titt i black pearl i signaturen min så får du se en mer heftig utskjæring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå