Gå til innhold

Lidl PC ok kjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sitter og leser litt på nettet om spec på Targa maskinene. leser at samme pc'n bare med 3400+ prosessoren har fått en 300w strømforsyning. da er den rimelig presset.. denne har en 350w psu

ellers rasket jeg sammen en handleliste hos komplett og kom til cirka 9000 med samme spek og win xp oem.. så spesielt billig er det ikke.. bygg sjøl er mitt råd

les tysk test her http://www.discountfan.de/gratis/download/...ktober2005.html

Endret av gtbikes
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-52Y1nIV0tv

Den er jo ikke så hakkandes galen den der. Man kan alltids bygge selv billigere, men det kan man jo alltid. Dette er jo ikke et tilbud til entusiaster og hardwarelesere men folk som vil ha noe fiks ferdig, med programvare. Og sett i sammenlikning med Elkjøp, Expert og Obs så er synes jeg faktisk man får ganske mye for pengene.

Når det gjelder kvalitet så er det jo Targa og ikke Lidl som skal vurderes.

Og 300watt holder i lange bananer på den specen der, jeg tror ikke den jevne Lidlkunden er intressert i overklokking og voltmodding :D

Er psuen nerders svar på penisforlenging, noen får jo aldri nok?? Selv de mest beskjedne oppsettene blir jo anbefalt 500W eller mere... Det er jo ikke slik at systemet blir noe bedre av en masse overflødige watt, nok er nok liksom.

Gtbikes: Er du fast leser av discountfan.de? :tease: Er lagt til i bokmerkene mine uansett! :D Tipper du googlet, men den testen var jo ganske bra da og meget grundig.

Endret av Slettet-52Y1nIV0tv
Lenke til kommentar

Jeg ville IKKE kjøpt denne pc`en uannsett hvor bra den er. Man kjøper ikke pc på samme butikk som de har matvarer, brus, vaskepulver og sukker veit du. PC kjøper man på en netshop eller en databutikk. Det er da anbefalt at man bygger pc selv. Det man også skal tenke på hvis man f. eks skal kjøpe pc fra LIDL er hvordan garantien er. Hvem tar seg av garantien om noe går galt? Jeg tviler på at LIDL gjør det.

Nei, bygg en pc på Netshop eller Komplett for samme prisen. Da får du en bedre pc også får du 1-3 års garanti.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Jeg ville IKKE kjøpt denne pc`en uannsett hvor bra den er. Man kjøper ikke pc på samme butikk som de har matvarer, brus, vaskepulver og sukker veit du. PC kjøper man på en netshop eller en databutikk. Det er da anbefalt at man bygger pc selv. Det man også skal tenke på hvis man f. eks skal kjøpe pc fra LIDL er hvordan garantien er. Hvem tar seg av garantien om noe går galt? Jeg tviler på at LIDL gjør det.

Nei, bygg en pc på Netshop eller Komplett for samme prisen. Da får du en bedre pc også får du 1-3 års garanti.

Lykke til.

5002272[/snapback]

Word! :thumbup:

Lenke til kommentar

5002272[/snapback]

Jeg regner med at målgruppen til LIDL ikke er de som kan tenke seg å bygge PC selv, og maskinen de tilbyr ser ut som en bra familiemaskin til en bra pris. Jeg har ikke noen motforestillinger mot å kjøpe PC på supern', og har selv kjøpt en bærbar fra Coop. Men mine stasjonære maskiner har jeg bygd selv helt siden jeg sluttet med Amiga. LIDL tar sikkert ikke så mange kunder fra Komplett, men kanskje endel fra Elkjøp

Garanti og support har LIDL sikkert overlatt til andre slik de gjør på Coop, og det behøver ikke være noe verre enn å ha med en nettbutikk å gjøre.

(Om jeg skal dra utsagnet ditt litt langt bør vi vel også slutte å kjøpe PC utstyr hos Komplett siden de også selger brødristere og soveposer?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...