LarsM Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Hvor lang levetid har egentlig disse greiene? Leste på GTek.net at de hadde en katode som varte 20 år (!!) den kostet riktignok 600kr, men uansett... Har noen venner som handla seg kald katoder og nesten alle opplevde at etterhvert så begynte lyset og bli varmt + at det lyste mindre (det dimmet langsomt ut for å si det slik)... Det ble ikke skikkelig varmt, men temperaturen steg litt. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Svaret jeg fikk fra microplex var like lenge som ei lydpære. Syns Neonlys fungerer helt greit. Solid og går ikke i stykker under transport som kald katode kan gjøre. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Har sett ett sted att de skal vare ca. 5-6 mnd kontinuerlig... Vet ikke om det er sant eller hvor det var jeg leste det... Mitt blå fra Microplex funker da fint enda, hatt det i ca. 4 mnd... Lenke til kommentar
TroNyX Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Har det så mye å si dersom det koster 190; kroner for 2 katoder? Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Har et Neonlys (Sound Sensitive) fra 3dfxcool og det lyser omtrent like bra som Kald Katode... dessuten så er ikke neonlys like heller... vet ikke om de Liquid lysene er så kraftige, men tøffe er dem... noe en kald katode ikke er... ikke så tøft iallefall, alt de gjør er å lyse lissom Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Quote: Den 2002-08-20 20:06, Bøgge Bakken skrev:Svaret jeg fikk fra microplex var like lenge som ei lydpære. Syns Neonlys fungerer helt greit. Solid og går ikke i stykker under transport som kald katode kan gjøre. Hvor lenge varer ei -"lydpære" da :smile: Lenke til kommentar
eXa Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 mulig jeg er overtrøtt men den lydpæra ble hysterisk morsomt... må lese den noen ganger til Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Må ikke mobbe bøgge da.. Dt r nklt åg scive fel Lenke til kommentar
eXa Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 det var ikke meningen å være frekk. det ble litt morsomere med spørsmålet til kjellis i tilleg osv. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå