sunh Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Jeg har et par Sennheiser HD 570, som har mista lyden på høyre sida. Etter en liten smell som uheldigvis ble påført offeret i går, har noe løsna, og jeg har lyst til å se om dette kan ordnes enkelt, kanskje vha. en loddebolt. Det jeg trenger hjelp til, er hvordan jeg demonterer saken. Skruer er jo totalt fraværende, så litt hjelp hadde vært fint. Slik at jeg ikke ødelegger mer enn nødvendig Garantiperioden er forøvrig utløpt. Ellers hadde jeg ikke gått så drastisk til verks! På forhånd takk! Endret 13. oktober 2005 av sunh Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Har ikke hatt disse hodetelefonene i handen, men jeg går ut ifra at det er skruer på disse hodetelefonene også. Men de er som oftes godt gjemt. På de hodetelefonene jeg har åpnet, så ligger de som regel bak "putene" til ørene. Hvis du fjerner disse så vil det nok titte fram noen skruer. (Merk: Er ikke sikker) Er 2 års garanti på disse hodetelefonene (Hvis du evt. gikk ut ifra 1 år) Lenke til kommentar
sunh Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Jepp, visste om at det var 2 år. Bak putene ja.. Mulig.. Men de sitter jo hardt som f. Tør ikke ta i hardere Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Da er sikkert putene limt fast, ja. Hvis det går, prøv og kjenn etter om du finner noen hull inni der. (Under putene) Kjenn med fingeren eller noe slik. De har jo satt det sammen på et eller annet vis, så det er nok mulig å demontere det (Litt iallefall) uten å ødelegge det. Hvis det ikke funker helt, så kan du prøve å dra en side av puten så langt "ut" av hodetelefonene som du klarer, for å se etter hull der. Hvis ikke, så har jeg ingen aning om hvordan du skal klare å åpne hodetelefonene uten å ødelegge det på et vis Lenke til kommentar
sunh Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) takker for svar! røska av puta jeg, måtte bare bruke makt. så viste det seg at puta godt bare kunne sitti der. dekselet på utsida kunne bare vippes av. det så ut som det var hel plast, men med godt lys så var det visst en sprekk der man fikk plass til en liten skrutrekker. vippa bare av greia, og så var det verste gjort. inne i klokka var det bare ei søt lita kontakt som hadde detti ut nå gjenstår bare litt montering før vi er back in business edit: klinte på en liten dråpe lim, så skjer det ikke igjen. brukte limpistol, så det er lett å få av igjen om det blir aktuelt. whee. Endret 13. oktober 2005 av sunh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå