Gå til innhold

Grafiske feil ved lange emnetitler, FF 1.0.7


Anbefalte innlegg

Som dere ser har jeg klippet ut et par emnetitler som er for lange, og som medfører en bug i FF 1.0.7.

 

Det andre bildet skal vise et par ting jeg lurer på om er en bug; forferdelig ser det hvertfall ut. Fullstendig hvit bakgrunn bak logoen, samt den brå overgangen opp til logoen fra kolonnen under, ser fryktelig rart ut.

 

Det er også en "bord" som ser noget merkelig ut, og som er omgitt av et par hvite striper på hver sin side. Denne kommer vel av rutenettet dete bruker som bakgrunn, men at dere har laget hvite felter på siden av den, før de fargede kolonnene begynner. Denne borden slutter også før toppen av siden.

 

Det hvite, store feltet hvor man får opplyst hvor hen i forumet man befinner seg hadde også hatt godt av en bakgrunn eller annen dekor.

 

Komplett sin annonse har avrundete hjørner i toppen, og det kommer da til syne hvite felter der hvor hjørnene ikke er tilstede. Jeg vet ikke om dette er deres eller kompletts feil, men rart er det.

 

"browse"-knappen har et standard-utseende for mitt OS (win xp), mens alle andre knapper nå ser fine og stilrene ut. Det kan være vanskelig å fikse på en semantisk korrekt måte, men jeg vet ikke hvor høyt dere vektlegger semantikken fremfor utseendet.

 

Forøvrig; OI! nå havnet jeg plutselig på diskusjon.no, mange av de tidligere feilene var borte o.O. Dette var spennende; *sjekke*

 

edit: ser så mye bugs nå at jeg ikke gidder å skrive mer.. admin får finne feilene selv.. t.o.m. noen av bildene jeg la ved nekter å komme opp innimellom.

post-4555-1129211676_thumb.jpgpost-4555-1129211509_thumb.jpgpost-4555-1129211287_thumb.jpg

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...