Gå til innhold

Den store "har forumet blitt tregere" tråden

m-momr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg merket det især når jeg skulle forsøke å logge meg på - fikk feilmelding om at serveren var overbelastet fire ganger før jeg endelig kom inn.

Naturlig nok antok jeg at årsaken til problematikken var høy aktivitet grunnet forumoppdateringen, men 938 brukere er ikke så forferdelig mye mer enn mengden som vanligvis er innom på denne tiden. Vi får bare håpe problemet er en forbigående barnesykdom.

Lenke til kommentar
"Serveren er for overbelastet til å behandle din forespørsel. Prøv igjen senere"

får den hele tiden!  dette er ikke akseptabelt på et såpass stort forum!!

5000364[/snapback]

Den dagen du begynner å betale noe for tjenesten, kan du kanskje vurdere å komme med den kommentaren. Akkurat nå er det en ganske så.. tja.. upassende måte å uttale seg.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
"Serveren er for overbelastet til å behandle din forespørsel. Prøv igjen senere"

får den hele tiden!  dette er ikke akseptabelt på et såpass stort forum!!

5000364[/snapback]

Den dagen du begynner å betale noe for tjenesten, kan du kanskje vurdere å komme med den kommentaren. Akkurat nå er det en ganske så.. tja.. upassende måte å uttale seg.

5000422[/snapback]

Litt må vi få kreve, det er tross alt brukerne som utgjør forumet.

Det med overbelastning endrer seg sikkert, men dette grusomme utseende vil jeg ha vekk! :hrm:

Lenke til kommentar

5000422[/snapback]

Både ja og nei; Man har ikke noe grunn til å klage og bli spesielt sur, men det er greit å nevne det som feedback. Fortsetter dette med at serveren er overbelastet halvparten av gangene du skal innpå, vil HW tape en del brukere etter hvert.

Lenke til kommentar

btw, at serveren skulle være overbelastet p.g.a innkjøring?

wtf? innkjøring? på hvilken måte? Det er ikke en motor heller da.

Hvis serveren er overbelastet nå, så vil den fortsette å være det samme hvor lenge forumet blir "kjørt inn". Med mindre HW folka gjør endringer i software eller hardware.

Lenke til kommentar
Helt sykt !

Serveren er for overbelastet til å behandle din forespørsel. Prøv igjen senere

For noe skrap.

5000188[/snapback]

Den får jeg og!

Håpløst treigt  :no: fint var det heller ikke....

5000557[/snapback]

Var ikke no spess fint, men ikke stygt heller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...