wolf5 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Noen som vet om dette tastaturet kommer på norsk og i så fall når det kommer? Så langt ser jeg kun US eller Svensk versjon tilgjengelig på forhåndsbestilling på nettbutikkene. Svensk layout: svensk Norsk layout: norsk Kjipt å ha et tastatur som er svensk, men dersom det lar seg gjøre å ta av knappene, og bruke en kniv eller noe skarpt + en svart markør for å risse inn de rette bokstavene på de tastene som er ulike så hadde dette vært aktuelt. Siden det er bakgrunnsbelysning så vil jeg tro at tastene er laget av hvit plast (?) med svart trekk over (?). Dette tastaturet er en must for meg inntil tastaturer med LCD per tast kommer på markedet. Tastaturet: http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=10717 Endret 13. oktober 2005 av wolf5 Lenke til kommentar
Dragvandil Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Noen som vet om dette tastaturet kommer på norsk og i så fall når det kommer? Så langt ser jeg kun US eller Svensk versjon tilgjengelig på forhåndsbestilling på nettbutikkene. Svensk layout: http://www.microsoft.com/globaldev/keyboards/kbdsw Norsk layout: http://www.microsoft.com/globaldev/keyboards/kbdno Kjipt å ha et tastatur som er svensk, men dersom det lar seg gjøre å ta av knappene, og bruke en kniv eller noe skarpt + en svart markør for å risse inn de rette bokstavene på de tastene som er ulike så hadde dette vært aktuelt. Siden det er bakgrunnsbelysning så vil jeg tro at tastene er laget av hvit plast (?) med svart trekk over (?). Dette tastaturet er en must for meg inntil tastaturer med LCD per tast kommer på markedet. Tastaturet: http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=10717 5000052[/snapback] Send en mail til logitech support of spør ? Får svar på flekken Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Har du mail adresse? Alle slike store firmaer drukner deg i FAQs og hjelp-deg-selv menyer. De har sjelden en direkte måte å spørre spørsmål. Fant ihvertfall ingen linker. "Kontakt oss" linker bare til telefonnumre og adresser. Lenke til kommentar
Dragvandil Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Har du mail adresse? Alle slike store firmaer drukner deg i FAQs og hjelp-deg-selv menyer. De har sjelden en direkte måte å spørre spørsmål. Fant ihvertfall ingen linker. "Kontakt oss" linker bare til telefonnumre og adresser. 5000437[/snapback] Jeg sendte mail'n for deg. poster reply når den kommer Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Har du mail adresse? Alle slike store firmaer drukner deg i FAQs og hjelp-deg-selv menyer. De har sjelden en direkte måte å spørre spørsmål. Fant ihvertfall ingen linker. "Kontakt oss" linker bare til telefonnumre og adresser. 5000437[/snapback] Hva med å ringe de? Her er tlf nr Ellers, så ser jeg at du var litt uheldig med Bruker Nr ditt.. Skulle venta et bitte lite sekund til Lenke til kommentar
Dragvandil Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Har du mail adresse? Alle slike store firmaer drukner deg i FAQs og hjelp-deg-selv menyer. De har sjelden en direkte måte å spørre spørsmål. Fant ihvertfall ingen linker. "Kontakt oss" linker bare til telefonnumre og adresser. 5000437[/snapback] Hva med å ringe de? Her er tlf nr Ellers, så ser jeg at du var litt uheldig med Bruker Nr ditt.. Skulle venta et bitte lite sekund til 5000465[/snapback] aldri lagt merke til Men er confusing å snakke med de smurfene Lenke til kommentar
Dragvandil Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Har du mail adresse? Alle slike store firmaer drukner deg i FAQs og hjelp-deg-selv menyer. De har sjelden en direkte måte å spørre spørsmål. Fant ihvertfall ingen linker. "Kontakt oss" linker bare til telefonnumre og adresser. 5000437[/snapback] Hva med å ringe de? Her er tlf nr Ellers, så ser jeg at du var litt uheldig med Bruker Nr ditt.. Skulle venta et bitte lite sekund til 5000465[/snapback] aldri lagt merke til Men er confusing å snakke med de smurfene Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Takker. Håper de har planer om release/produksjon av dette før jul. Lenke til kommentar
Dragvandil Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Begynner å bli ett par dager siden jeg sendte mail'n nå å har enda ikke fått noe igjen... Kanskje på tide å sette igang en kampanje om hvor dårlig support Logitech har siden det er en post til på boarden om akkurat det samme Lenke til kommentar
Dragvandil Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Oki... Fikk endelig svar fra Logitech support. Sikkert no helg opplegg går jeg ut fra siden det tok 4-5 dager... Response (Jayamohan) 10/18/2005 03:26 AM Dear user, Thank you for your recent inquiry about your Keyboards. I understand that you would like to know if there is going to be a Norwegian edition for the keyboard. I would like to inform you that the Norwegian edition of this keyboard is not yet available. Logitech may come up with this version in the future. As for a tentative time of release of this device, unfortunately, Customer Support can not provide information on products that have not been launched yet, since Customer Support's knowledge is limited to new and current products. However, once this product is released in your country, the same would be made public through a press release as well as the product will be listed on the Logitech website. Please do visit the Logitech website for any updates on this. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå