cjordan61 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Vil gjerne oppgradere til 3.2.6 Kjører Upgrade wizard , etter en stund stopper det opp med melding om nettverks kabelen er koblet fra. Min IP config ser slik ut : Ip 10.0.0.2 Nettverksmaske : 255.255.255.0 Standard gateway : 10.0.0.1 Motta IP etc. automatisk Må jeg sette statisk ip før oppgradering for å få det til å funke ? I såfall til hva ? Har NGT , noe jeg må tenke på før oppgradering der? Lenke til kommentar
Manders Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Vil gjerne oppgradere til 3.2.6Kjører Upgrade wizard , etter en stund stopper det opp med melding om nettverks kabelen er koblet fra. Min IP config ser slik ut : Ip 10.0.0.2 Nettverksmaske : 255.255.255.0 Standard gateway : 10.0.0.1 Motta IP etc. automatisk Må jeg sette statisk ip før oppgradering for å få det til å funke ? I såfall til hva ? Har NGT , noe jeg må tenke på før oppgradering der? 4999948[/snapback] Det er en del som har oppgradert som har fått litt problemer senere. Selv har jeg gjort dette. Dette medførte at jeg aldri fikk nextphone til å virke etterpå. Det har medført en del frustrasjon og invistering av nytt modem fra NGT! Om du allikevell, så følg instruksjonene i wizarden "nøye", alle gamle instillinger blir borte og adapteret vil gi ny ip scope med mer. Når det gjelder oppsett mot NGT så husk at det er enten VIC 1/32 eller 1/33 som skal brukes og PPPoA... VIKTIG: NGT har og kan supportere eksisterende firmware i din router. Så et godt råd er at, virker alt greit så ikke oppdater! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå