Gå til innhold

Catalyst 5.10 på nett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hvordan innstaller man dette? Har akkurat kjøpt mitt første ATI kort, sammen med ny PC. Derfor har jeg aldri gjort dette før.

5002762[/snapback]

Bare å installere som et hvilket som helst annet program.. Pass bare på at du avinstallerer evt. andre drivere som gjelder kortet før du installerer

Lenke til kommentar

Heisann, heisann...

Noen som har noen tips til hvordan jeg får lagt inn disse driverne på min bærbare Fujistu-Siemens Amilo M1425. Maskinsjekken til ATI sier at jeg ikke kan bruke oppdateringen. Henviser meg til FS. Der finner jeg ingen ny driver til skjermkortet.

Agersborg

Lenke til kommentar
Heisann, heisann...

Noen som har noen tips til hvordan jeg får lagt inn disse driverne på min bærbare Fujistu-Siemens Amilo M1425. Maskinsjekken til ATI sier at jeg ikke kan bruke oppdateringen. Henviser meg til FS. Der finner jeg ingen ny driver til skjermkortet.

Agersborg

5003606[/snapback]

Kjør patjes mobility modder

Lenke til kommentar
Og hvordan innstaller man dette? Har akkurat kjøpt mitt første ATI kort, sammen med ny PC. Derfor har jeg aldri gjort dette før.

5002762[/snapback]

Bare å installere som et hvilket som helst annet program.. Pass bare på at du avinstallerer evt. andre drivere som gjelder kortet før du installerer

5002800[/snapback]

Jeg trengte ikke å avinnstallere noe, det fiksa programmet selv tror jeg.

Endret av _Ferrari_
Lenke til kommentar
Catalyst 5.10 fungerer fint, men tar jeg med Control Center får jeg en feilmelding da jeg starter pcen

Sletter jeg Control Center  fungerer alt igjen  :wow:

Skjer på alle pcene jeg har oppdatert.

Noen tips?

5013095[/snapback]

Control Center krever at du har Microsoft .NET Framework version 1.1 innstalert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...