The Norwegian Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 AH, JEG LO!! Lo spesielt av: Kua parrer seg med oksen for å få kalver. Oksen gjør det fordi den har lyst. (Sverre 6 år) En som har forstått hannkjønnens behov Alle dyr kom på jorden før menneskene. Dyrene levde i ro og mak helt til menneskene kom og lagde veier, hus, hoteller og kondomer. (Lars 10 år) Hva hadde kondomer med saken å gjøre? Det er dumt å le av pappa når han er sinna på deg. (Karina 8 år) Tror det er ei som har prøvd... Pappa sier mamma'n min er bevisstløs når hun kjøper klær. (Tor 6 år) Vranglære? For å få kjærligheten til å vare er det viktig å være en god kysser. Da kan det hende at kona di glemmer at du aldri tar ut søpla. (Erik 8 år) Ah, så det er derfor man kysser? Folk som er forelsket holder hverandre i hendene så ikke ringene skal falle av, for de koster mange penger. (Tine 7år) Ah, FOR EN FORKLARING! VANVITTIG MORSOM! En hestekraft er den energien som trengs for å trekke en hest fem hundre meter på ett sekund. (Eyvind 10 år) Fem hundre meter på ETT sekund! WOW Det går ikke an å gjemme brokkolien i melkeglasset. (Jonny 6 år) Enda en som har prøvd? Noen steder er det så varmt at de som bor der må bo andre steder. (Elin 8 år) Ahhh! LOL Asyl er en by utenfor Russland. (Håkon 8 år) Ah, en som har skjønt det Hvis du går en tur og hjernen faller ut, så finner vi ikke veien hjem, for da klarer vi ikke å tenke klart lenger. (Caroline 6 år) Ah, for en fantasi! Hvor stor er kjangsen for at hjernen skal dette ut? Noen menn har hår på ryggen. Særlig forbrytere og badevakter. (Stine 6år) LOL, sammenlikner badevakter med forbrytere ah, så morsomt! Vil lese flere slike Noen som har flere? 5002538[/snapback] *Peke på og le av SimDaDim* Har du hørt deg selv? Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Hehe, ser nå at dette kanskje ser lutt dumt ut, men ble skrevet i en latterkrampe etter å ha lest alle gullkornene. Jeg satt rundt et kvarter og lo av disse! Er så herlig å se hvordan barns fantasi fungerer... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg kvaltes så og si av latter etter å ha lest disse, prøver å komme på noen fler fra min (og mine søstres) barndom ^^ Makan, tror jeg vekte farmor som ligger og sover 2 etager lenger opp med latteranfallet mitt men noen egne: Fra den tida vi var mer eller mindre "fattige" (ikke at vi er spesielt rike nå heller, bare noe folk innbiller seg) min søster på 6 år får en gitar i julegave. stor pakke og greier. Hu er vill av glede når hu ser stor pakke med papir og slikt utenpå, river av papiret og finner til sin store overraskelse en gitar! "Det va bare en gitar, pappa! Det va bare en gittar!" (lettere småtrist sjokkert overrasket lys stemme fra liten jente) Sjur (meg) (i en alder av 6) sitter i bilen en varm sommerdag og ser en jente i trange hotpants sykle forbi og kommenterer dette til sin far: "Pappa, sjå, hu dama der har stor bæsj! hu kain du gift dæ me!" Ingenting som åpne vinduer og himmelfalne fedre ^^ tror jeg har noen fler og, men kommer ikke på noen at the moment Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå