Artistic.Hipster Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Prøvde meg på et blomsterbilde, vet ikke om jeg fikk det helt til... (engletrompet er navnet på blomsten ) V1 V2 V3 Endret 13. oktober 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Liker versjon 2, men hva med å friske opp fargene litt? Bra komposisjon Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Ja, kan se om jeg orker å dra frem PS snart Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 "oppned" versjonen var bedre, litt mer intressant sånn oppned Lenke til kommentar
Shutter Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Dette var fine bilder, liker den helt sorte bakrunnen. Rødt sammen med sort er en uslåelig kombinasjon! Liker v2 best. men det er litt mye sort i alle bildene. Jeg hadde kanskje foretrukket et noe tettere utsnitt og (som nevnt) noe mer farger. Det er noe som ligner på jpg-art. på det nærmeste røde bladet, men dette kan kanskje ordnes med litt lavere kompresjon. Ellers bra, stå på! Endret 16. oktober 2005 av Shutter Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Likte V1 best, heile biletet virka meir naturleg då, og det er vel det som er poenget også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå