Smork Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Når jeg taster !hp så må jeg ha et script. Noen som vet hvordan det scriptet er ? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 er sikkert mulig å lage det scriptet du tenker på, men du må gi info om hva du vil ha, ikke bare !hp... Lenke til kommentar
Smork Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Oki. Jeg skal ha !hp, !servere, !cmd Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 men HVA skal !hp, !server og !cmd gjøre?? kan lage tusenvis av script som reagerer på !hp, !server og !cmd, du må nok fortelle hva du vil scriptet skal gjøre... Lenke til kommentar
Smork Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Jaja ok. Jeg vil at scriptet skal gjøre at vist noen skriver !hp så kommer hjemmesiden våres opp Vist noen skriver !server så kommer server opp o.s.v Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Hmm, lenge siden jeg lekte med mirc scripting, men fikk litt lyst til å prøve mens jeg venter på at fårikålen blir ferdig.. I remote delen legg til følgende on 1:TEXT:!hp:#vår-kanal:/msg $nick www.dette-er-vår-side.no on 1:TEXT:!server:#vår-kanal:/msg $nick 192.168.0.1 on 1:TEXT:!cmd:#vår-kanal:/msg $nick hva nå du vil at skal skje... evt. bruke /say $chan <tekst> men det kan ende opp med å spamme kanalen... Tilpass de logiske stedene.. Endret 21. oktober 2005 av Mr.Garibaldi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå