Migozi Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Skal lage BF2 klanside. Da tenkte jeg å ha bf-themet i bakgrunn, men hvordan får man til det. Må man ty til Flash. Ikke kommenter at det er kjett med lyd. Lenke til kommentar
pian Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hmm, tror jeg kikka på dette en gang. http://www.devx.com/webdev/Article/16425/1954?pf=true Prøv den der. Tror det er det du ser etter. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ikke for å dra tråden OT, men musikk på nettsider er irriterende og lite dekorativt. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Musikk pluss nettisde er lik NEI Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Kommer vel i samme kategori som denne, les den og forstå hvorfor han ikke er den mest poppulære på hw-webdesign nå Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Tror ikke det er så lurt i å spør om lyd på hjemmesider her. Siden absolutt alle (inkludert meg) hater lyd/musikk i bruk på hjemmesider, så kompetanse nivået med tanke på lyd er nok minimal på denne delen av forumet. Hvorfor i alle dager vil folk ha musikk på hjemmesidene sine, tror de at det finnes folk der ute som tenker "Yes, jeg fant en til hjemmeside med lyd på, skal bare skru av min egen musikk først, så skal jeg sitte her å nyte den fantastiske loopen som sikkert begynner på ny hver gang jeg klikker meg inn på menyen" Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 <embed src="---url til sangen---" type="audio/mpeg" controller="false" autoplay="true" hidden="true" autostart="true" loop="true"> (hentet fra finalcountdown.allday.at) Dette burde gjøre jobben, men jeg må si meg enig at det er irriterende med bakgrunnsmusikk på nettsider! Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) kanskje sette controller="true" slik at en kan stoppe musikken om en ikke vil høre på den? Desuten har mange nettlesere skrudd av musikk i sider... Endret 13. oktober 2005 av rødøye Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 kanskje sette controller="true" slik at en kan stoppe musikken om en ikke vil høre på den? Desuten har mange nettlesere skrudd av musikk i sider... 5000250[/snapback] Det er ikke bare å sette controller="true", for da kommer det bare en hvit boks! Man må ha en spiler, og det aner jeg ikke hvordan man gjør... Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 kommer ikke standard avspilingsboksen opp da? hm... Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 kommer ikke standard avspilingsboksen opp da? hm... 5000738[/snapback] nei... tror bare det kommer en stor hvit boks når man setter true. Prøv, kansje jeg husker feil... Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Dette må testes ja. Rapport kommer snart Resultat: tok bort hidden='true' og fikk opp en quick time boks. Har quicktime plugin i opera. Den inneholdt et spørsmpltegn og quicktimelogoen fordi musikkfilen ikke ble funnet. Endret 13. oktober 2005 av rødøye Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Dette må testes ja. Rapport kommer snart Resultat: tok bort hidden='true' og fikk opp en quick time boks. Har quicktime plugin i opera. Den inneholdt et spørsmpltegn og quicktimelogoen fordi musikkfilen ikke ble funnet. 5001513[/snapback] smart, jeg har bare prøvd controller="true" Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 hehe, jeg fant det ut etter hvert... når jeg linket til en eksisterende musikfil gitt det enda bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå