Dipso Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Burde det ikke være et system som tilgir advarsel over tid? Jeg har 10% advarsel fordi jeg hadde en animert avatar, noe jeg ikke viste at ikke var lov, fikk ikke noen beskjed om å fjerne den eller noe... den ble bare fjerna og jeg fikk 10% Dette er nå en liten evighet siden, og jeg synes det er dumt at jeg forsatt skal gå med de 10%'ene Sånn som systemet fungerer nå, kan man over tid samle opp nok små overtramp til å bli bannet, noe jeg synes virker litt dumt. Ett slikt system må ha som hensikt å ta de som virker forstyrrende og ødeleggende på et forum, ikke de som tabber seg ut en gang i blandt? Bare mine 10 øre Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 vell du blir vell ikke bannet sånn helt uten vidre når du passerer 100% Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Du skal få PC-en min hvis du får 100% av for slike bagateller (kke prøv) Send en snill PM til moderatoren som ga deg advarselen og spør om den kan fjernes. Det er håp for slike tilfeller. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Du tar ikkje skade av å ha den ståande der heller. Alle kan tabbe seg ut og få ein advarsel, men du skal gå ganske hardt inn for det for å oppnå utestengelse. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg har 20% som jeg gjerne vil bli kvitt, og jobber med å bestikke både Kenneth Dammyr og am3k as we speak. Neida. Tja, et tilgivingssystem tror jeg ikke ville fungert skikkelig. Moderatorene/administratorene fjerner nok advarsler som ikke er så alvorlige, hvis du ber om det. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Tanken min stammer vel egentli fra gaming, da spesifikt sof2, hvor man ble punisha for TD, men fordi det ikke var noe tilgiving og punishment hang med fra runde til runde, så ble folk ofte kicka hvis de spilte lenge nok, selv om man bare hadde skutt noen få kuler på teammates hver gang. Så ble det innført ett system som tilgav teamdamage over tid. Beste løsningen jeg har sett. Jeg skrev dette innlegget fordi jeg trodde at 100% betød automatisk ban, er mulig jeg tar feil angående det. Og med tanke på hvor lenge jeg har vert medlem og hvor lenge jeg har tenkt å fortsette med det er det ikke så usansynlig at man kan komme til å nå 100% på små overtramp. Men nå er vist mine 10% borte, så noen må ha vert enig med iallefall litt av problemstillingen Endret 14. oktober 2005 av Dipso Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Det med animert avatar står faktisk i retningslinjene som du skal ha lest og godtatt da du registrerte deg på forumet. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 jeg hadde min 10% i ett år før den forsvant Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Det med animert avatar står faktisk i retningslinjene som du skal ha lest og godtatt da du registrerte deg på forumet. 5005476[/snapback] jeg er faktisk ikke sikker på om det stod i retningslinjene når jeg registrerte meg... og jeg adda den avtaren en stund etterpå, fort gjort å glemme... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Animerte avatarer, for store avatarer og for lange signaturer/bilde i signatur gir ikke lenger advarsel. Det er en stund siden det var realiteten. Hvis det derimot gjentar seg, at brukeren bevisst går mot retningslinjene, så vil advarsel gis. Hvis noen fortsatt står igjen med advarsel for enkeltbrudd på et av ovenstående retningslinjer, så kan dere be en moderator fjerne den. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Hvis noen fortsatt står igjen med advarsel for enkeltbrudd på et av ovenstående retningslinjer, så kan dere be en moderator fjerne den. 5010649[/snapback] Enn, jeg siterer, "Assorterte idiotiske kommentarer"? Men jeg er enig i at et slikt system kunne virket bra. Man er tross alt medlem over mange år her, og at man dreit seg litt ut da man var 14 trenger man jo ikke å minnes på hver gang man poster. Vet ikke helt hvorfor, men de 10% irriterer meg også. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Tror det handler som selvrespekt og ære jeg hihi Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Jeg er faktisk litt stolt over mine 20% jeg. Så er jeg litt mere badass enn alle de snille gutta med 0% Endret 18. oktober 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 hehe, det finnes de som skryter av å ha vert i fengsel også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg