chrisege Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hvordan går det? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 ingen anelse , jeg får ikke lengre logget inn , tydelig vis noe som har tat seg tid til og prøve seg fram med passordet , og så logget i og skiftet det . plagsomt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 kan jo nevne at det er en del stuff i gmail kontoen min da , You are currently using 1236 MB (46%) of your 2668 MB. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Mitt lille spam-script: http://dev.jorgis.com/phps/spam.phps (trenger http://dev.jorgis.com/phps/timer.phps for å fungere) Sender i overkant av 20 mailer per sekund, men hver mail er på ca. 0.5MB, så den fyrer ut over 10MB med mailer per sekund. Brukte denne tidligere til å fylle GMail-kontoen min, og det klarte den på under timen. Legg denne opp på en webserver med sendmail, og rename filene til .php, endre mailen den sender til og lykke til. 5106544[/snapback] 20 mailer i sekundet? Funker ikke for meg... Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Da har jeg begynt, første objekt er myfr**paysite.com EDIT: Den er visst allerede brukt der ja Endret 30. november 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 ja hvist personen som skiftet pass har lyst til og gi det til meg så er det bare og sende pm , det vil ikke få noen følger , du blir ikke raportert eller noe . Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Om du noen gang kommer deg inn igjen, se om det finnes et en instilling for "auto reply", slik at det automatisk blir svart til alle mail som kommer inn. Slike ting aktiverer ofte for mangedobblende spam aktivitet, da det bekfrefter at konto er i bruk Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Skal se om jeg å kan hjelpe til litt ja Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Skal se om jeg å kan hjelpe til litt ja 5249180[/snapback] er ikke noe poeng , noen har faktisk giddet og gjettet seg fram tilpassordet , og kapret kontoen , og det er utrolig nokk ikke noe fungsjon for og få nytt passord sent til emailen som jeg ang når jeg registrert meg !! plagsomt Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 all "jobben" til ingen nytte da? Prøv noe support greier, kanskje du kan få igjen da.... MÅ REDDE DEN! Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg prøvde å lage en konto der nå, men jeg får heller ikke logget inn. Kan virke som siden sliter litt generelt? Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 HAHA, dere har sikkert spammet ned servern dems! Kan jo hende kontoen er stengt pga all spammen dere fikk....... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 hehe kan jo være , men jeg få beskjed om at passordet er feil . uansett så var serveren supertreig fra dag en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå