SKAÐI Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 jaja hjelper litt deg på veg... Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Har ikke hatt så mye tid foran pcen de siste dagene så har ikke kommet over noe og regge den på, men skal se i helgen Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) Hvis det er noen som kan bøte med 1 mb server plass, så har jeg laget en liten smart sak. (Tror jeg:P) Graarud Endret 28. oktober 2005 av HoaXed Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 uff lenge sidne jeg har fått opdatert nå , men når man jobber 11->+ hver dag har man ikke så mye overskudd men nå kommer i vertfall en liten update Lenke til kommentar
Mato Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 hadde jeg bare fått opp inboxen skulle jeg gitt dere en update og Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hvis det er noen som kan bøte med 1 mb server plass, så har jeg laget en liten smart sak. (Tror jeg:P) Graarud 5074403[/snapback] Sender ca 20 mail i sekundet Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Hvis det er noen som kan bøte med 1 mb server plass, så har jeg laget en liten smart sak. (Tror jeg:P) Graarud 5074403[/snapback] Sender ca 20 mail i sekundet 5093558[/snapback] gjør du det nå ? vell ikke rart jeg ikke kommer meg inn , når du og tar med allt som blir vidresent og sånt så knekker vell det meste av dårlige servere Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hvis det er noen som kan bøte med 1 mb server plass, så har jeg laget en liten smart sak. (Tror jeg:P) Graarud 5074403[/snapback] Kan hoste her og Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Kan legge ut koden her vis noen vill leggge den ut? EDIT: Lost først.. Endret 2. november 2005 av HoaXed Lenke til kommentar
onlinehero Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 mange mail nå? mye plass igjen ? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Mitt lille spam-script: http://dev.jorgis.com/phps/spam.phps (trenger http://dev.jorgis.com/phps/timer.phps for å fungere) Sender i overkant av 20 mailer per sekund, men hver mail er på ca. 0.5MB, så den fyrer ut over 10MB med mailer per sekund. Brukte denne tidligere til å fylle GMail-kontoen min, og det klarte den på under timen. Legg denne opp på en webserver med sendmail, og rename filene til .php, endre mailen den sender til og lykke til. Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg finner underholdning i å lese dette... Selvbekreftelse på nerdelivet mitt! Artig tiltak. Gleder meg til updates. Spam! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 jeg her prøvd hver dag denne uken og finne ut hvor mye mail det er i innboxen , jeg får logget inn , men den timer out hverenese gang den skal hente framm innholdet i mailboxen Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Ja, har prøvd en del jeg også FtZ. Får bare "CGI Timeout" eller hva det står, hver eneste gang. :/ Kanskje de bør oppgradere serverene sine? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 CGI Timeout The specified CGI application exceeded the allowed time for processing. The server has deleted the process. noe er i vertfal galt med serverne demmes Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Eller kanskje noen bør slutte å DDoSe dem med spam? ;P Morsomt prosjekt dette her altså, skal se om vi ikke kan klare å bidra litt også. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 mulig det hadde hjulpet på litt ja , men jeg kan ikke finne noe av denne spamen i gmail inboxen så det blir ikke vidre sent noe av det , eller så kommer det noe etterhvert må få noen andre som står på vidresendings lista til og bekrefte at det blir sent vidre har ikke helt oversikten på hvor alt havner lengere Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 vell jeg får ikke lenger logget inn , virker som noe har endret passordet . får prøve på en recovery av kontoen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 bare legge inne et fasinerende bilde fra gmailkontoen min , denne mailen var interessant Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Mail fra Allah? :!: Kommer ikke inn på [email protected]. Skifta passord FtZ-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå