Gå til innhold

Operasjon Søppelpost Ver.3 TB mail


Mato

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott å høre at mailen ikke er nede!

 

 

Skal jeg melde mailen på nyhetsbrevet til vaagenconsulting ?

 

Får stadig mail fra de , og alle er like(caps lock hver eneste gang!)

 

Viktig informasjon! 

Driftsmeldinger-------------------------------------------------- 20.10.2005 NB! NETTBUTIKK WEB/ORDRE ER IKKE BERØRT AV DETTE. VI HAR NÅ ENDELIG FÅTT ORDEN PÅ VÅRE INTERNE SYSTEMER ETTER GJENTATTE SYSTEMFEIL. NB! NETTBUTIKK WEB/ORDRE ER IKKE BERØRT AV DETTE. -------------------------------------------------- NB! LES DETTE! GJELDER KUN FOR KUNDER SOM HAR SENDT OSS KUNDEHENVENDELSE PR. E-POST ELLER FAKS OG ENNÅ IKKE FÅTT DEN BEHANDLET. -------------------------------------------------- VI BEKLAGER DETTE MEN FOR Å UNNGÅ UNØDVENDIG BEHANDLINGSTID HAR VI VALGT Å NULLSTILLE/SLETTE DATA PÅ ALLE VÅRE KUNDE E-POSTKONTOER PÅ VÅR E-POST SERVER FRA T.O.M. 20.10.2005 -------------------------------------------------- VENNLIGST SEND OSS EN E-POST: [email protected] ELLER EN FAKS: 52 71 28 61 SLIK AT VI FÅR BEHANDLET DERES HENVENDELSE. DETTE GJELDER KUN KUNDEHENVENDELSER SOM ER SENDT OSS FØR 20.10.2005 - FOR Å UNNGÅ UNØDVENDIG BEHANDLINGSTID VENNLIGST SEND KUN EN KUNDEHENVENDELSE. -------------------------------------------------- VI SER NÅ FRAM TIL Å RYDDE OPP SAMT KOMME I NORMAL DRIFT IGJEN. ALLE KUNDEHENVENDELSER VIL BLI BEHANDLET FORTLØPENDE FRA I MORGEN 21.10.2005 OG VI TAKKER FOR DERES FORSTÅELSE

 

 

 

Hater de!

Spam kaller jeg det!

Lenke til kommentar

ny liten update

 

det er nå 6000+ mailer i inboxen , men enda har jeg ikke brukt 1% av kapasitete

 

jeg vidresender fortiden all mail fra det gamle spamprosjoktet for og speede opp ting litt , men det hjelper pent lite

 

EDIT: en ting som er bedre med denne mailen kontra gmail er at jeg selv kan besteme hvor mange mailer som skal vises for hver side , jeg har nå satt den på 10.000 mailer pr side, på gmail er det max 100 per side , noe som gjør det frustrerende vansklig og merek alle mailene som leste :(

 

EDIT: 10.000 funket heller dårlig , rakk ikke og hente fram alle mailene for conetionen timet ut . satt til 1000 nå , noen som er ok

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Enda en liten oppdatering.

I skrivende stund har det kommet inn 7100 nye, av totalt 7113 mail.

Fortsatt ikke nådd 1%, men vi får håpe den kommer snart. ;)

 

EDIT: Ser FtZ- har valgt norsk språk i innstillinger og mailkontoen har blitt mer fargerik. :p

5048755[/snapback]

jepp jeg har drevet og mekket litt i instilingen , har nå på "Xp" looken :D

 

Jeg er down på denne ass :p

 

Skal regge på alt regges kan  :w00t:

5049430[/snapback]

Regg som du er gal , alt av xxx/warez sider du finner , og annet snusk ,

Lenke til kommentar

Jeg kom på noe genialt. Kan man ikke rett og slett opprette to kontoer som videresender all post til den andre adressen? På denne måten vil det opprettes en "ond" sirkel, og boksene skal i teorien bli fylt på rekordtid?

 

Edit: Jeg prøvde det nå, og det funka nesten litt for bra. Pøser på med e-brev nå, ja.

 

Edit 2: Eller nei, ser ut til at det kun er maksimum 16 e-brev som blir videresendt.

Endret av sosohal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

jeg prøver å melde den adressen på digi.no, men dere må visst godta at dere får spammen fra dem. Passordet jeg satte var det sinnsykt vanskelige "123456", håper du orker å finne digi.no-mailen å godta at du får litt. :)

Lenke til kommentar
Jeg kom på noe genialt. Kan man ikke rett og slett opprette to kontoer som videresender all post til den andre adressen? På denne måten vil det opprettes en "ond" sirkel, og boksene skal i teorien bli fylt på rekordtid?

 

Edit: Jeg prøvde det nå, og det funka nesten litt for bra. Pøser på med e-brev nå, ja.

 

Edit 2: Eller nei, ser ut til at det kun er maksimum 16 e-brev som blir videresendt.

5049976[/snapback]

vi har faktisk 3 kontoer som vidresender til hverandre :D

 

[email protected] ( den gamle spamkontoen ) vidresender alt den får til [email protected] som vidresender alt den får til [email protected] som jeg tror vidresender til [email protected] :D ( er ikke helt sikker på om den siste vidresender til [email protected]

 

Har dere det gøy? :p

5050411[/snapback]

 

selvfølgelig , vi er jo harbarka nerder :w00t::tease:

 

EDIT: kanske jeg skulle sjekke mailen og :p

 

 

logger inn kjappere nå en før , di har tydelig vis fått øket kapasieteten på serverne sine , men tar fortsatt lang tid og få listet opp alle mailene

 

.... venter i spenninge på at jeg skal finne ut hvor mye det er kommet siden i går .

 

pga utrolig treig mail så har jeg faktisk ikke fått bekreftet så mange mailer , men jeg tar det jeg får tid til ( mailen er så treig at ting tar lang tid)

 

huff dette tar tid !! :roll:

 

EDIT: rettet noen pinelige skrivefeil :blush:

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
vi har faktisk 3 kontoer som vidresender til hverandre :D

 

[email protected] ( den gamle spamkontoen ) vidresender alt den får til [email protected] som vidresender alt den får til [email protected] som jeg tror vidresender til  [email protected] :D ( er ikke helt sikker på om den siste vidresender til [email protected]

 

Du mener vel gmail? Eller var det skrevet feil, bevisst? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...