Gå til innhold

Operasjon Søppelpost Ver.3 TB mail


Mato

Anbefalte innlegg

etter at jeg ramlet over en tb mail konto fant jeg ut at vi måtte starte en nytt spam prosjekt , også denne gangen har jeg lært av tiligere feil , den forige mailen hadde en litt rar adresse som ikke alle plasser ville godta , så denne gangen er det en helt simpel adresse uten noen unormale tegn ,

 

[email protected]

 

dette er kontoen som så skal forsøkes og fylles , jeg har en følelse av at det er vansklig og få nok spam til at dette er mulig , men vi kan gjøre et forsøk ivertfall

 

 

for og bosste mailen litt skal jeg sette gmail kontoen min til og vidresende all mail den får , dette vil gi oss en liten boost da denne allerede for en del mail , ca 50-100 poster om dagen hvist jeg ikke tipper helt feil

 

men dette er LANG fra hva som er nødvendig og få for og fylle kontoen

 

jeg har deaktivert alt av spamfilter så godt det lar seg gjøre , så det burde ikke bli filtrert vekk så alt for mye greier

 

 

eneste er at det virker som mailen er super treig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant nettopp den geniale funksjonen "Abonnér på denne kategorien

Motta e-postvarsel når et nytt emne har blitt lagt til i denne kategorien og du ikke er pålogget."

 

Da abonner den automatisk på den mailen brukeren din er registrert på, og da kommer den jo bare til min. :(

Kan ikke endre dette heller, uten at det skal være tungvint og det er noe jeg ikke ønsker heller.

Lenke til kommentar

vell det er det dere skal hjelpe meg med , regge maile på allt av siter dere finner ;)

 

dette med og regge mailen opp mot epostvarsling her på forumet er bare tull , det er max en mail per inlegg per dag , altså vil jeg få en mail hver dag om et nytt inlegg i so4 :p

 

 

 

det er nå kommet en del mailer , i morgen skal dere få bilde , jeg er ikke habil på no exelgrafer , og så har jeg heller ikke exel men oo rekgneark , og det er ikke kompatibelt med exel

Lenke til kommentar
dette med og regge mailen opp mot epostvarsling her på forumet er bare tull , det er max en mail per inlegg per dag , altså vil jeg få en mail hver dag om et nytt inlegg i so4 :p

Det går an å få den til å sende flere emails for innlegg. Jeg tror det går an å ha innstillinger på 1 email for hvert innlegg. På et annet forum jeg vet om kan en registrere at en får en email for hvert eneste innlegg som blir lagt inn.

 

Nå flyttet jeg emailen som sendes fra et sted til den nye email adressen. Blir spennende om dette går for jeg tror TB emailen er noe lureri...

Lenke til kommentar

hehe jeg får masse mail nå , faktisk fått 400 mailer sidne jeg registrerte kontoen , noen har fikset så jeg få epostvarsling på so4 :p

 

bilder kommer etter hvert , har litt mye stuff og gjøre akkurat nå ,

 

bruker fåreløpig 0% av kontoen :D en vanlig hotmail hadde vell vert full nå

Lenke til kommentar

hvordan skal man klare å ødelegge kontoen? den får jo X antall spam så det er :p

 

 

eneste måtte være å kapre den ved å endre passord elns... men jeg kan ikke se interessen for det heller, ettersom kontoen er signet opp for gud vet hvor mye spam og det er enkelt å få en annen...:roll:

 

 

edit: omg, noen kunne jo finne på å slette spammen :ohmy:

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...