optiplex Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ønsker å legge en variabel inn i en cookie fra en querystring. F.eks dim verdi verdi = querystring("user") Response.Cookies("firstname")= "& verdi" - henter ut innholdet i querystring og legger det i variabelen verdi, som jeg igjen ønsker å legge inn i en cookie. Problemet er at verdien ikke legger seg i cokkies, i cookies legges det kun & verdi. Den oppfatter altså ikke & verdi som en variabel, men som en normal tekststreng. Noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
Inge_aning Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Ønsker å legge en variabel inn i en cookie fra en querystring. F.eks dim verdi verdi = querystring("user") Response.Cookies("firstname")= "& verdi" - henter ut innholdet i querystring og legger det i variabelen verdi, som jeg igjen ønsker å legge inn i en cookie. Problemet er at verdien ikke legger seg i cokkies, i cookies legges det kun & verdi. Den oppfatter altså ikke & verdi som en variabel, men som en normal tekststreng. Noen som kan hjelpe meg ? 4999471[/snapback] Dim user If request.querystring("user") <> "" Then user = request.querystring("user") response.cookies("myCookie")("user") = user ElseIf request.cookies("myCookie")("user") <> "" Then user = request.cookies("myCookie")("user") Else user = "Unknown" End If Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå