Pug Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Jeg har fått opp online.no mailen min på outlook express nå, og jeg får inn alle mailene mine. Men etter jeg har mottatt mailene mine, kommer det en feilmelding: Tilkoblingen til serveren mislyktes. Konto "pop.online.no", server "***.*.*.*", Protokoll: POP3, Port 110, Sikker (SSL): Nei, Kontaktfeil: 10061, Feilkode 0x800CCC0E Noen som kan oversette dette for meg? Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Ta kontakt med Online, og spør dem om det samme... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Quote: Den 2002-08-20 18:43, Pug skrev:Konto "pop.online.no", server "***.*.*.*" Nå tror jeg du har tastet inn litt feil. Konto skal være f.eks. "Pug", server skal være "pop.online.no". Sjekk innstilingene dine igjen. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 ooops, jo det er en server der også. Glemte den. Skal navnet/nicket mitt stå istedet for konto? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Konto er det du kaller kontoen. F.eks. "min-første-online-konto-som-ikke-funket-på-første-forsøk" ( :smile: ), og konto-navn er login-navnet på kontoen (det som står før @online.no). Mail-serverne er vel pop.online.no og mail.online.no. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Tja, jeg får jo til å motta mail, så jeg skjønner ikek hvorfor den feilmeldingen kommer? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Hva har du skrevet i "Outgoing mail (smtp)"? Prøv mail.online.no eller smtp.online.no. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Hos online er både innkommande og utgåande server mail.online.no, brukar du dette i kombinasjon med rett brukarnamn og passord burde du sleppe feilmeldingar. I allefall så lenge du brukar online si oppkobling.... Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Har slitt med det samme tidligere i sommer. Fikk ikke kontakt med pop.online.no, men etter at jeg endret POP3-adressen til mail.online.no, funket det bra. Men etter noen få dager funket ikke mail.online.no lenger, og jeg måtte endre adressen tilbake til pop.online.no . Siden har jeg ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 21. august 2002 Forfatter Del Skrevet 21. august 2002 Innkomende: pop.online.no Utgående: smtp.online.no Får til å sende OG motta, men kommer en feilmelding etter å ha mottat mailene. ????? Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Quote: Pug skrev (2002-08-21 11:59):Innkomende: pop.online.noUtgående: smtp.online.noFår til å sende OG motta, men kommer en feilmelding etter å ha mottat mailene. ????? Jeg bruker online.no på begge jeg... :smile: funker det... Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Jeg bruker mail.online.no både for inngående og utgående. Ser at Telenor nå har forandret det til pop og smtp (allikevel fungerer det fett for meg..) Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 når jeg fikk ADSL fra online, fulgte et hefte med. Dette beskrev endel feilkoder i outlook E. Finner ikke heftet, men de står sikkert på online.no hjelp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå