Gå til innhold

Backup av mms på Nokia 6230

robiwan

Anbefalte innlegg

Mobilen min skal inn til reprasjon, og jeg har endel mms'er som jeg ikke vil at noen andre skal se :blush: Har prøvd å ta backup av meldingene mine i Nokia PC Suite, men det virker som den bare tar sms og ikke mms :( Noen som veit hva jeg kan gjøre?

Setter kjempestor pris på kjappe svar her, i og med at mobilen skal snarest inn på verktstedet og jeg tror ikke kjærsten min er så hypp på at en eller annen slibrig repratør ser gjennom mms'ene :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mobilen min skal inn til reprasjon, og jeg har endel mms'er som jeg ikke vil at noen andre skal se  :blush:  Har prøvd å ta backup av meldingene mine i Nokia PC Suite, men det virker som den bare tar sms og ikke mms  :(  Noen som veit hva jeg kan gjøre?

Setter kjempestor pris på kjappe svar her, i og med at mobilen skal snarest inn på verktstedet og jeg tror ikke kjærsten min er så hypp på at en eller annen slibrig repratør ser gjennom mms'ene  :cool:

4999457[/snapback]

Tar du en fulstendig backup skal MMS også følge med etter mine begreper.

Du kan selvfølgelig ikke lese dem i mellomtiden, men når du laster opp backupen igjen skal alt være som før.

Husk å velge alle punktene når du tar backup.. :thumbup:

Edit: Skal du være på den helt sikkre siden kan du gå inn på Nokia Phone Broser (ligger mest sanynlig under "Annet" på "Min datamaskin". Det er ikke altid telefonen er like medgjørelig, mne der skal det være mulig å gå inn i telefonens system. Da kan du kopiere MMS og andre filer direkte til hardisken.

Endret av Dolce_vita
Lenke til kommentar
Mobilen min skal inn til reprasjon, og jeg har endel mms'er som jeg ikke vil at noen andre skal se  :blush:  Har prøvd å ta backup av meldingene mine i Nokia PC Suite, men det virker som den bare tar sms og ikke mms  :(  Noen som veit hva jeg kan gjøre?

Setter kjempestor pris på kjappe svar her, i og med at mobilen skal snarest inn på verktstedet og jeg tror ikke kjærsten min er så hypp på at en eller annen slibrig repratør ser gjennom mms'ene  :cool:

4999457[/snapback]

Tar du en fulstendig backup skal MMS også følge med etter mine begreper.

Du kan selvfølgelig ikke lese dem i mellomtiden, men når du laster opp backupen igjen skal alt være som før.

Husk å velge alle punktene når du tar backup.. :thumbup:

Edit: Skal du være på den helt sikkre siden kan du gå inn på Nokia Phone Broser (ligger mest sanynlig under "Annet" på "Min datamaskin". Det er ikke altid telefonen er like medgjørelig, mne der skal det være mulig å gå inn i telefonens system. Da kan du kopiere MMS og andre filer direkte til hardisken.

5000381[/snapback]

Får ikke dette til jeg. Men nå har jeg også prøvd et program som heter oxygen phone manager uten hell :no:

Finner ikke mms nå jeg søker gjennom filene på telefonen heller.... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...