power Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hei Jeg har nå innsett at jeg trenger å få projektoren jeg har kjøpt opp i taket. Problemet slik jeg ser det er at feste til dette formålet koster nesten 2000 kr. Dette synes jeg er en usansynlig høy pris for en justerbar jernstang. Så derfor lurer jeg på om noen har en løsning som kan koste en brøkdel av prisen? Projektoren jeg har er en Epson EMP-S1H Takk for all hjelp Lenke til kommentar
tomet Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Hei Jeg har nå innsett at jeg trenger å få projektoren jeg har kjøpt opp i taket. Problemet slik jeg ser det er at feste til dette formålet koster nesten 2000 kr. Dette synes jeg er en usansynlig høy pris for en justerbar jernstang. Så derfor lurer jeg på om noen har en løsning som kan koste en brøkdel av prisen? Projektoren jeg har er en Epson EMP-S1H Takk for all hjelp 4999368[/snapback] Har for et par uker siden montert den samme projektoren i taket selv og jeg fikk et vegg/høytaller feste til en kompis. Det får du tak i på biltema, funker fett som faen. Du finner det under Teknikk/radio-tv og hjemmekino på biltema.no Eneste som er litt dritt er at du må skaffe deg ei plate som du monterer fast i projektoren, siden det festet ikke helt passer med hullene, men hva er sjansen for det da. Så til sist bør jeg vel si at det festet ikke koster mer en 149,- da. Så du slippe billig unna med litt borring i ei plate der ja. Plexiglass plate på clahs brukte jeg. Bare husk at du må kutt hull til vifta på prjektoren da. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå