Marzo Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 I dag fikk jeg sjokk. Jeg kom hjem og tok fram mitt 4 dager gammle Gsmart Mini2 kamera og merket at den ytterste lisen hadde løsnes og lå løs inni selve denne sølv sylinderen. Hvordan kunne det ha skjedd? Kameraet hadde ligget i en tykk skinn pose hele dagen, ikke utsatt for noen form for støt eller fall. (den posen som fulgte med koss porta pro head settet for de av dere som vet hva jeg mener) Noen andre som har vert borti det samme? Kjøpte kameraet hos komplett og har behandlet det som et spebarn, det kan ikke være noe annet en feil på kameraet. Kan jeg få nytt av komplett? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 > Kan jeg få nytt av komplett? Hvis det var noe galt med kameraet; JA. Hvis det var du som ødela et kamera det ikke var noe galt med; NEI. MLW Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 Såpass vet jeg... at jeg ikke kan få nytt vis jeg ødela det selv. Er nettopp det jeg ikke gjor.. Fikk svar på mail fra dem i dag... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 HVa ble svaret fra Komplett da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå