wiiking Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hei Bygger opp en maskin. Er lenge siden jeg drev med dette, og verden har blitt noen hakk verre Maskin skal inneholde: 1 Hovedkort med dual cpu 1 SLI/Crossfire grafikksystem 6-8 HHD'er 1 CPU Vifte 6 Kabinett vifter (skal ikke ha vannavkjøing) 1 Lydkort - SB Audigy +++ Er ute etter en stillegående vifte, men må samtidig være kraftig nok. Har sett på MIST fra microplex. Den tiden jeg styrte endel var MIST Silent Viking helt konge. Er situasjonen lik idag? Tips og råd taes med stor takknemmelighet. Kan gjerne være rimeligere enn denne viftet takk Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Den strømforsyningen du linker til er vel en av de strømforsyningene som har fått best kritikk fra brukere på dette forumet, så det er et godt valg. Støynivået er lavt, samt god kvalitet. Meget godt valg, med andre ord. Du vil nok ikke bli skuffet hvis du velger den strømforsyningen, hvis ikke x antall brukere bare skriver tull Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Heisann! Denne er bare helt sinsyk! En kompis av meg kjøpte den nettopp! HELT lydløs og kraft i massevis! Endret 13. oktober 2005 av Maverick2002 Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Nå er det vel Mist og Tagan PSUer som er på toppen blant kritikker her på forumet. Har hørt at en del har klagd på ulyder fra PFC delen i Mist. Hvor mange av folk som faktisk har PSUen de skryter av er jo uvisst da det alltid er endel "etterdiltere".. Selv har jeg Tagan og er storfornøyd.. Endret 13. oktober 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå