Martin-_ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Hei! Vil først si at jeg vet at maaange har spurt om det samme som meg før, men jeg har lest mange av svarene, og finner mye useriøst, basert på kun 1 person sin personlige mening... Derfor spør jeg: Hvilken 19" LCD bør jeg velge? Jeg vil bruke maks 3000 kr. Ser på hw.no at de anbefaler en BenQ FP937s+, men på dinside.no er saken en helt annen, nemlig en DELL 1905FP... Og på Tom's Hardware finner vi selvsagt en ny skjerm... Jeg bruker hovedsakelig datamaskinen til grafisk design og generell surfing, men også til film og spill. Jeg må altså ha en skjerm som er rask, har god kontrast/fargegjengivelse og bra innsynsvinkel! Hehe, jeg hadde egentlig bestemt meg for den fra BenQ, men er i tvil. Håper noen kan komme med anbefalinger basert på grunnleggende fakta/tester, eller at noen har en av disse skjermene, og kan komme med seriøst kritikk... Mvh Martin Endret 13. oktober 2005 av Martin-_ Lenke til kommentar
Martin-_ Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 Ingen som har noe fornuftig å si om dette...? Lenke til kommentar
Spar Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hva skal du med en 19" skjerm, og under 3000,- , er du gal!?!?!? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...30BF#Egenskaper -sats på denne Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Hva skal du med en 19" skjerm, og under 3000,- , er du gal!?!?!? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...30BF#Egenskaper -sats på denne 5029244[/snapback] Du burde se litt i prisguiden, så mange 19" LCD-skjermer kan du få for under 3000 kr. Lenke til kommentar
Martin-_ Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Hehe, ja, jeg har fastslått at det finnes mange gode alternativer til under 3000 kr, ville bare høre om noen hadde erfaringer med den overnevnte BenQ-skjermen... Men nå har denne sunket bra i pris siden den var ny, mange har kjøpt den, og den har fått mange kommentarer i prisguiden! Og der er så å si alle storfornøyde, så det blir nok den skjermen jeg går for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå