Gå til innhold

Vedlegg fungerer ikke!

Anbefalte innlegg

I denne tråden ble de 5 sist vedlagte bildene borte etter forumoppdateringen... :thumbdown:

Vel vel, jeg gikk inn og valgte edit på mitt innlegg som var rammet - men på vedlegg står dette;

Vedlegg

Total plass igjen: 0bytes

Og selvfølgelig... prøver jeg å legge inn bildet mitt på nytt, står da dette;

Nødvendig plass for å laste opp ønskede fil(er) er større enn tilgjengelig plass.

(for ordens skyld; bildet jeg skal legge inn på nytt er på 115kb)

En annen ting er at jeg får denne meldingen her veldig ofte nå;

Serveren er for overbelastet til å behandle din forespørsel. Prøv igjen senere

...men det går seg kanskje til? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gikk inn på administrering av vedlegg, og der står dette;

Du har brukt 2.93mb av 256k

Så 256k er max per bruker? Da kan dere like gjerne legge ned hele bildekritikk delen på akam forumet... :nei:

Og alle bildene som før ble lagt inn som thumbnails som du måtte klikke på, er nå bildene i full størrelse.

Men fortsatt; hvorfor er de 5 siste vedleggene i tråden borte? Bildet mitt som ble borte står heller ikke i vedlegglista mi på kontrollpanelet.

Lenke til kommentar

Jeg mistet det siste bildet jeg la inn i Recent Pic Post også. La det inn der ca. 1 minutt før forum-oppgraderinga begynte.

Den synes i Vedleggs-panelet, men det er ikke-eksisterende..

Og forresten veldig enig - 256 kB er INGENTING. Altså, tilogmed en diskett runder jo 1 MB..

Gla jeg har egen server....

Endret av ZyreX
Lenke til kommentar

256K? Seriøst? Dette burde være 2Mb etter min mening.

Da blir det nok ikke postet flere CD/DVD scans av meg her på forumet nei. Dvs at de som fremdeles er interessert i å se CD/DVD kvalitetsresultater osv som kan være av interesse må besøke cdfreaks sitt forum der jeg stort sett også poster disse.

Lenke til kommentar

Burde det ikke bli satt opp noe til. Hva med 25?

Serverne tåler da såpass... eller?

Har dere kanskje tenkt å ta det litt rolig og øke etterhvert kanskje?

Synes det blir litt lite med 10MB jeg da, er faktisk ikke alle som har server og gratis bildetjenester er ikke alltid så veldig til å stole på...

En mulighet om det ikke hadde vært for vanskelig å lage, er en funksjon som gjorde alle vedlegg under f.eks 256kb gratis :)

Hadde vært fint med en slik "funksjon".

Er kjipt for meg å måtte fjerne vedlegg nå for å kunne bruke funksjonen. :hm:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Du må inn på kontrollpanelet ditt for å administrere eksisterene vedlegg, for nå har vi en total grense for hvor mye hver bruker kan på av filer på forumet.

Ble litt usikker her nå, betyr det at alle eksisterende vedlegg må lastes opp på nytt? I så fall er det litt synd. F.eks. er alle vedleggene ikke tilgjengelige i denne tråden

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...