BigJackW Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 For en skrulling :O Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 sett før, like moro Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Jeg blir noen ganger frustrert på LAN, når vi spiller kamper, men ALDRI ellers, og ALDRI sånn som han. Syke, syke mann. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 OMG lurer på hvor mange ganger han sa fuck. sjukt.... Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 OMG lurer på hvor mange ganger han sa fuck. sjukt.... 5009321[/snapback] kom til 42 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Big fucking deal. Sier fuck, helvete, satan og slikt mye jeg også. jeg håper dere innser at det er sammenklipt video, gudene vet hvor mye tid det går mellom hver omgang med banneord... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Jeg fikk ut mye aggresjon i mine barndomsår med Commodore 64 og Amiga. Jeg kunne både hyle og skrike og banne til TV'n. Veggen på barndomsrommet hjemme er full av svarte merker etter joysticken. En gang ble jeg så krakilsk at mamma tok fra meg datamaskinen i ei uke. Anser meg ikke som en psycho idag for det, jeg. Alle har vel begynt å rope litt til skjermen når det går til helvete i BF2 pga en teamkiller e.l.? Endret 15. oktober 2005 av Bitex Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Var en tråd om det der for ikke så lenge siden. Lurer på om det var en annen film, men det var samma fyren. Lenke til kommentar
brd Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 "Shut up fuck fuck fuck shut up" :!: Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Å bli iritert er greit, men å skrike, hyle osv, der går vell grensen? syk fyr... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Men jeg tror neppe han er mentalt stabil. Spillet blir på en måte virkeligheten for han. Selv ikke soldater som er i krig, banner så mye som han kødden gjør. Rett og slett latterlig! 4999233[/snapback] Spillet blir nesten virkelighet for meg også men jeg klikker ikke slik... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Å bli iritert er greit, men å skrike, hyle osv, der går vell grensen? syk fyr... 5010796[/snapback] enn å slå i ting da? har en tendens til å knuse tastaturene mine når jeg spiller cs på lan.. men ikke så mye ellers Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg pleide å klikke slik når jeg var 8-10 år gammel og spilte C64/Amiga...knuste flere joysticker i blindt sinne, hylte og brølte sånn til skjermen at venner såvidt turte å komme opp på rommet mitt. Men ikke nå når jeg er 28 Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 "I LAGGED OUT!??!??! FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU**!" Lenke til kommentar
Erren Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeez, sånne folk går under kategorien tapere Han kunne nok trengt seg en pause, ja :!: Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Den der må være satt opp.. Så godt at han latet som han ble sur noen ganger. Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Var litt morsomt, fordi jeg spillte for ca et halvt år siden Halo 2 via Xbox Live. Og det finnes alt for mange personer av den typen som spiller der. Skriker som bare det i headsetet at man får vondt i ørene. Ler litt når folk sprenger 10 av sine lagkamarater i BF2, inkludert meg. Sånne folk som på videoen burde IKKE bli innkalt til militæret. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Var litt morsomt, fordi jeg spillte for ca et halvt år siden Halo 2 via Xbox Live. Og det finnes alt for mange personer av den typen som spiller der. Skriker som bare det i headsetet at man får vondt i ørene. Ler litt når folk sprenger 10 av sine lagkamarater i BF2, inkludert meg. Sånne folk som på videoen burde IKKE bli innkalt til militæret. 5015089[/snapback] scenario: han bommer på målet med M16 hans øyeblikkelige reaksjon: What The F*ck! I aimed right at the F*cking target, now why the f*ck don't i f*cking hit it! What the f*ck is f*cking going on! Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Herregud. Fatter ikke at folk her går på denne. Den er jo så tydlig faktet. Bare se på slutten... Han slipper kontrollen forsiktig i gulvet før han begynner å banke løs på det. Hadde han faktisk blitt så forbannet, hadde garantert ikke kontrollen fått så fin behandlig som den gjør. Beklader å måtte si det, men dere er litt naive. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Var like før jeg smadret tastaturet mitt når jeg spilte CS i stad. Dere får ha meg unnskyldt, nå skal jeg spille CS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå