Gå til innhold

Trøbbel med musicmatch jukebox .

kanikke

Anbefalte innlegg

Har oppgradert til den nyeste versjonen av musicmatch jukebox. versjon 7.20.0173.

Problemet er at all cd informasonen jeg laster ned via programmet blir borte vekk når jeg logger av. Slik var det ikke på den forrige versjonen. Da "husket" programmet all informasjon.

Er det noen andre som opplever dette?

Før jeg oppgraderte tok jeg vare på hele filmappa til den gamle versjonen. Tenkte de lot seg gjøre å legge tilbake all nedlastet info. Har imidlertid ikke fått til det heller.

Noen som vet råd??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle sangene dine på maskinen har disse informasjonene i sin egen fil. Så du trenger ikke å lagre noen filer, før en oppgradering.

Bare åpne Library på MusicMatch, og velg Add. Så får du MM til å søke igjennom maskinen din, og legger alle sangene i biblioteket. Da kommer den til å huske det fremover.

Lenke til kommentar

Hei og takk for svar.

Det er greit nok med musikkfiler som ligger lagret på harddisken. det som ikke er greit er at all informasjon om mine cd plater er blitt borte. Om jeg puttet en cd i spilleren mens maskinen er logget på nettet, hentet Musicmatch informasjon. denne informasjonen "husket" Musicmatch for ettertiden. Den nye versjonen tar ikke vare på informasjonen til neste gang jeg spiller av en cd. Jeg hadde hentet ned informasjon til alle cd platene mine, og alt lå der intill nå.

Kan det være en feil i programmet tro?

Lenke til kommentar

Musicmatch lagrer informasjon om CD'er her:

C:WINDOWSCDPlayer.INI

Kan være greit å ta backup av denne av og til.

Hvis du trenger hjelp til MusicMatch, går du på 'Help -> Request Technical Support..' Fyll ut skjemaet, og du får som regel svar i løpet av 24 timer.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-22 16:11, Pug skrev:

Hva er MusicMatch? Musikkavspiller? Anbefales den?

Anbefales på det høyeste!!!

Du kan laste ned en gratisversjon, som har noen funksjoner sperret. Og når du har funnet ut at du bare elsker dette programmet, kan du kjøpe en lisens. Er ikke så dyr. (Hvis du er litt slem, kan du sikkert finne en kode på nettet et sted.)

Dette programmet gjør "alt" du noengang trenger å gjøre med musikksamlingen din. Spiller også av video...

Lenke til kommentar

Hei.

Filen "cdPlayer.ini" som ligger i windowsmappen, inneholder informasjon om alle cder jeg har hentet informasjon om.

Likeledes i filen "MMCDi.xml" som ligger i mappen der Musicmatch er innstallert.

Likevel er det noe som klikker. MM finner visst ikke denne informasjonen. Må nødt å være oppkoblet mot internett for at infornmasjonen igjen skal vises.

Er det ingen her som har den nyeste versjonen (7.2) som har opplevd det samme?

Dette problemet har jeg ikke sett i noen av de eldre versjonene jeg har brukt. Jeg får prøve å sende er forespørsel til support. det er bare det at jeg ikke er særlig flink til å forklare meg på engelsk.

Ellers så kan jeg varmt anbefale Musicmatch til alle som ønsker å ha musikk på pc'n. Det er ett allsidig program, og gjør en svært god jobb.

Jeg er blitt totalt avhengig av programmet, derfor har jeg også skaffet meg lisens. Dermed får jeg oppgradere til nyere versjoner gratis for all ettertid. Det påstås ialfall.

Denne nye versjonen støtter også Mp3 pro.

Håper bare det blir ordnings på denne ene lille feilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...