Catod Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Dette er maskina mi: Thunderbird 1.4GHz Taisol 760 IBM Dextar 60GXP 40GB Chieftec DX-01BD med 340W strømforsyning Synes maskina bråker irriterende mye. Noen forslag til hvorfor, eller hvordan jeg kan fjerne litt støy? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Skaff deg stille 80mm vifte og adapter(60mm->80mm) og du kan skaffe deg ei ny støysvak vifte til strømforsyninga (som jeg hører rykter om at bråker) eller ny strømforsyning Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Finn ut HVA som bråker. Noe sier meg at du får et "aaah" vis du drar du power ledningen til HDen din. Har hørt noe om at det går en brun kontakt fra PSUen din som du ikke må koble til HKet ditt. Lenke til kommentar
Catod Skrevet 29. november 2001 Forfatter Del Skrevet 29. november 2001 Har koblet to ledninger fra strømforsyninga til hovedkortet. Har prøvd å koble ut den tynne, husker om den var brun, men det hjalp ikke. Konstant støy. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Det er garantert CPU viften... kjenner to som har kjøpt 1,4 Ghz amd CPU og fikk med en vifte som kunne forveksles med en støvsuger... (den bråkte ihvertfall sinnsykt) han ene kjøpte en ny vifte på http://www.microplex.no for 200 kr - og løste på den måten problemet... forresten, HD'er bråker jo nesten ikke i det hele tatt, og power supplien i kabinettet ditt er meget stillegående... eventuelle 80 mm vifter kan bråke en del.. [ Denne Melding var redigert av: GeeZuZz på 2001-11-30 21:04 ] Lenke til kommentar
FSOL Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Den psuen bråker MYE, få deg en enermax eller prøv å bytte vifta i psuet til en papst vvifte for eksempel. Taisol vifta bråker også en del, forslaget med adapter er veldig godt, har gjort det samme og det hjalp veldig. Harddisken vil du ikke høre før du har gjort noe me de to nevnte vifter.. Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 FSOL: Liker du Future sound of London? Det gjør i hvertfall jeg!!! Det kan jo være vifta på MB-chip'n hvis du har det... Sjekk alle vifter!! Fjern støv! Quote: On 2001-11-30 23:26, FSOL skrev:Den psuen bråker MYE, få deg en enermax eller prøv å bytte vifta i psuet til en papst vvifte for eksempel. Taisol vifta bråker også en del, forslaget med adapter er veldig godt, har gjort det samme og det hjalp veldig. Harddisken vil du ikke høre før du har gjort noe me de to nevnte vifter.. _________________ I'm feeling very shpongled. Smashed,mashed, completely geschtonkenflapped [ Denne Melding var redigert av: MiraQdata på 2001-12-01 00:00 ] Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 nå må jeg bare sette på FSOL,de er det lenge siden jeg har hørt,eneste cdèn jeg har kjøpt de siste årene. hhahaa,takk for att du minte meg på det.. (hmm det her haddwe vell ingen ting med emne å gjøre) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå