Gå til innhold

Er Pcutstyr og Komplett samme butikk ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begge benytter Norek som leverandør.

4999209[/snapback]

Først må jeg bare si at jeg ikke veit stort om hvordan disse webshopene opererer.

At de benytter samme leverandør er greit nok, det jeg fant merkelig var at de har eksakt samme antall produkter inne - som om de hadde felles lager.

Jeg trodde de større netshopene hadde egne lager, og det var derfor jeg spurte.

Dette forklarer kanskje hvorfor (i min erfaring) en bestilling hos komplett tar noen dager lengre enn hos f.eks netshop.

Lenke til kommentar
Begge benytter Norek som leverandør.

4999209[/snapback]

Først må jeg bare si at jeg ikke veit stort om hvordan disse webshopene opererer.

At de benytter samme leverandør er greit nok, det jeg fant merkelig var at de har eksakt samme antall produkter inne - som om de hadde felles lager.

Jeg trodde de større netshopene hadde egne lager, og det var derfor jeg spurte.

Dette forklarer kanskje hvorfor (i min erfaring) en bestilling hos komplett tar noen dager lengre enn hos f.eks netshop.

5003725[/snapback]

Norek og Komplett har vel hvertfall felles lager i Sandefjord, hvis PCutstyr har akkurat det samme inne bruker nok de også det lageret.

Lenke til kommentar
Norek eier vel Komplett, eller var det omvendt?

5014496[/snapback]

Norek er en av Norges største distributører av datautstyr. Vi er en del av Komplett ASA som totalt i 2004 solgte datautstyr for ca 1 794 millioner NOK. Aksjene i vårt morselskap Komplett ASA er notert på Oslo Børs med ticker KOM. En stor del av selskapet er eiet av de ansatte, i tillegg til større og mindre investorer. På www.komplett.com kan du finne mer finansiell og statistisk informasjon om oss. Vår firmapolicy er fullstendig åpenhet om hvem og hva vi er (eller ikke er). Vårt foretaksnr er 979642121 (siden Norek er en avdeling i Komplett AS vil dette navnet komme opp).
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...