aldrimerforum Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 Når jeg spiller av .mpg filer, skreller lyden når det er høyt. Som f.eks på trommeslagene i musikkvideoer. Det er ikke slik i mp3 filer.. eller annen lyd.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 noen som kan tenke seg hva som er galt? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 dårlig kvalitet på mpg filen?? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 Quote: Den 2002-08-22 19:26, Xvani skrev:dårlig kvalitet på mpg filen?? Problemet mitt gjelder ALLE mpg filer, og de var helt i orden før... Lenke til kommentar
letmein Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Hadde samme problemet etter re-installasjon av windows. Se om du har satt disse instillingene slik som jeg har. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Akkurat samme problemet her også!!! Lenke til kommentar
Slinky Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 Hadde samme problem. Jeg surfa litt rundt på jakt etter noen codec's jeg mangla. Fant dem i Nimo CodecPack. Når jeg lastet inn denne så begynnte lyden i noen .mpg og divx filmer å sprake ved høye lyder. Forsvant da jeg avinstallerte alt og bare la inn de codec'ene jeg trengte. Så om du kjører Nimo fjern alt og prøv å legg inn kun det du trenger.. (Ikke legg inn divx codec'ene last dem heller ned hos DivX.com, tror det er de som "bøgger".) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå