Suicid3 Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 IO interactive har endelig sluppet ut en demo av Hitman2. Denne kan skaffes hos http://www.dailyrush.dk/files/demos/1011/ . Demoen er på ca. 48 mb og skal tydeligvis inneholde et av brettene fra den ferdige versjonen. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 ... takker! Jeg må begynne å signe up for these sometimes boring newsletters... Lenke til kommentar
zyco Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 tøft digger hitman så da kommer jeg sikkert til å digge dette oxo Lenke til kommentar
en mann Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 JHOHOOO det var GØYT! :grin: Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 20. august 2002 Del Skrevet 20. august 2002 yahooooooooooo GLEDER MEG :wink: Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 20. august 2002 Forfatter Del Skrevet 20. august 2002 Vil bare si at demoen var feeet. Men altså .. jeg kommer ikke videre .. har så å si skutt hver eneste person både i huset og i hagen. Der er en dør i kjelleren der, men den er låst. Er det den man skal inn ? Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Kanskje sjefen i huset har en nøkkel... Øystein Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Kan ikke si at jeg er spessielt inponert over hvordan man velger våpen og slikt. Heller ikke spessielt imponert over grafikkmessige i spillet heller. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Min maskin vil **** meg ikke starte demoen engang. skjermen blir svart, spretter ut i windows og lukker programmet. Møkkademo. Kunne i det minste gi ut en som virka Lenke til kommentar
en mann Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Quote: Den 2002-08-21 16:11, B|Real skrev:Kan ikke si at jeg er spessielt inponert over hvordan man velger våpen og slikt.Heller ikke spessielt imponert over grafikkmessige i spillet heller. - Og du som sa den ikke virket. Jeg må le. Haahahaha B|Real, du er litt negativ. Har du prøvd? Har du spilt spillet mer enn tre minutter? Jeg klarer nå å velge våpen like fort som i CS, uten problem. Enten er du skikkelig "forståsegpåer"-wannabe, ellers har du et problem med nye taster og metoder. Hos meg funker spillet. Men jeg tror den må kjøres i 98 -> . Windows 95 er ikke godt nok. =/ Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Quote: Den 2002-08-21 16:43, firberblad skrev:Min maskin vil **** meg ikke starte demoen engang.skjermen blir svart, spretter ut i windows og lukker programmet. Møkkademo. Kunne i det minste gi ut en som virka Samme problem her. Kjører WinXp Pro. Merkelig at den ikke fungerer altså. Har lyst til å prøve! :sad: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 hm.. må si meg enig med b|real.. VåpenMenySystemet2k var ikke særlig bra. en annen ting som irriterte meg, var at jeg ikke kunne binde knappene til esdf istedetfor wasd uten at action-knappen (holster weapon, velg annet våpen) poppet opp når jeg trykte på "e" (gå fremover). så jeg gikk et skritt frem, fjernet pistolen, et skritt til, tok den frem.. etc.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Til dere som har problemer med denne demoen: Det var aldri meningen at denne demoen skulle slippes ut. Demoen er tatt fra en CD som fulgte med PC Gamer i USA, og den skulle aldri vært med der. Eidos har nå bedt om at alle som har lagt ut demoen for nedlasting tar den vekk igjen, og de lover at en ny stabil demo kommer innen 2 uker. De forteller at demoen hadde mange feil, blant annet rettet mot hardware-kompabilitet. Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 21. august 2002 Forfatter Del Skrevet 21. august 2002 Tor-Steinar har rett :smile: Skulle akkurat til å poste den samme meldinga. :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 en mann:ja jeg har satt ca 30 min med spillet. ER ikke akkurat det beste gameren her i verden, men JEG syns det var vanskelig å finne menyer og brukte en stund på å finne hvordan man skulle spille spillet. Så skal det oxo sies at jeg ikke har spilt Hitman 1. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Ah, oki. Men quick-greien var skikkelig handy. Dessuten kan du jo leftclicke for å stilne tiden og velge våpen i fred og ro. Hitman 1 anbefales å få med seg B|Real. Dette er et spill som skulle vart 3-4 ganger så lenge som det gjør. Test det ut!! Kinesiske triads i war _________________ Google :smile: [ Denne Melding var redigert av: en mann på 2002-08-21 23:56 ] Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 det er helt feil og IKKE skryte av et spill som HITMAN :smile: 1.det er faktisk ingen møkka demo den fungerer fett på min pc :wink: 2. men det er vel mulig at du bare er en liten drit unge som bare ikke kan takkle og ha litt tolmodighet :wink: PS.digger hitman 1 oxo (: Lenke til kommentar
en mann Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Quote: Den 2002-08-23 16:03, Reborn skrev:men det er vel mulig at du bare er en liten drit unge som bare ikke kan takkle og ha litt tolmodighet Javel? Du er vel bedre, siden du lager emne om AKKURAT det samme som dette? Edit: Og ikke gidd å søke på GOOGLE eller forumet? Sjekk siggen min... den taler vel for seg selv? _________________ Google Prøv der først, hva? [ Denne Melding var redigert av: en mann på 2002-08-23 20:56 ] Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 tror dere den NYE demoen komer til og ha en annen bane ? en den som er nå. Lenke til kommentar
huf Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 jeg har hatt preview-versjonen i en måned ca.,fikk tak i den på et LAN. Den versjonen er ikke den samme som demoen tror jeg, jeg kan spille ca 10 forskjellige baner. Ser likevel at det ikke er helt ferdig... Genialt spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå