Gå til innhold

Hitman 2 demo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-08-21 16:11, B|Real skrev:

Kan ikke si at jeg er spessielt inponert over hvordan man velger våpen og slikt.

Heller ikke spessielt imponert over grafikkmessige i spillet heller.

- Og du som sa den ikke virket.

Jeg må le. Haahahaha :lol:

B|Real, du er litt negativ. Har du prøvd? Har du spilt spillet mer enn tre minutter? Jeg klarer nå å velge våpen like fort som i CS, uten problem.

Enten er du skikkelig "forståsegpåer"-wannabe, ellers har du et problem med nye taster og metoder.

Hos meg funker spillet. Men jeg tror den må kjøres i 98 -> . Windows 95 er ikke godt nok. =/

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-21 16:43, firberblad skrev:

Min maskin vil **** meg ikke starte demoen engang.

skjermen blir svart, spretter ut i windows og lukker programmet. Møkkademo. Kunne i det minste gi ut en som virka

Samme problem her. Kjører WinXp Pro. Merkelig at den ikke fungerer altså. Har lyst til å prøve! :sad:

Lenke til kommentar

hm.. må si meg enig med b|real.. VåpenMenySystemet2k var ikke særlig bra.

en annen ting som irriterte meg, var at jeg ikke kunne binde knappene til esdf istedetfor wasd uten at action-knappen (holster weapon, velg annet våpen) poppet opp når jeg trykte på "e" (gå fremover). så jeg gikk et skritt frem, fjernet pistolen, et skritt til, tok den frem.. etc..

Lenke til kommentar

Til dere som har problemer med denne demoen: Det var aldri meningen at denne demoen skulle slippes ut. Demoen er tatt fra en CD som fulgte med PC Gamer i USA, og den skulle aldri vært med der. Eidos har nå bedt om at alle som har lagt ut demoen for nedlasting tar den vekk igjen, og de lover at en ny stabil demo kommer innen 2 uker. De forteller at demoen hadde mange feil, blant annet rettet mot hardware-kompabilitet.

Lenke til kommentar

en mann:ja jeg har satt ca 30 min med spillet.

ER ikke akkurat det beste gameren her i verden, men JEG syns det var vanskelig å finne menyer og brukte en stund på å finne hvordan man skulle spille spillet.

Så skal det oxo sies at jeg ikke har spilt Hitman 1.

Lenke til kommentar

Ah, oki.

Men quick-greien var skikkelig handy. Dessuten kan du jo leftclicke for å stilne tiden og velge våpen i fred og ro.

Hitman 1 anbefales å få med seg B|Real. Dette er et spill som skulle vart 3-4 ganger så lenge som det gjør. Test det ut!! Kinesiske triads i war :grin:

Google

:smile:

[ Denne Melding var redigert av: en mann på 2002-08-21 23:56 ]

Lenke til kommentar

det er helt feil og IKKE skryte av et spill som HITMAN :smile: 1.det er faktisk ingen møkka demo den fungerer fett på min pc :wink: 2. men det er vel mulig at du bare er en liten drit unge som bare ikke kan takkle og ha litt tolmodighet :wink:

PS.digger hitman 1 oxo (:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-23 16:03, Reborn skrev:

men det er vel mulig at du bare er en liten drit unge som bare ikke kan takkle og ha litt tolmodighet

Javel? Du er vel bedre, siden du lager emne om AKKURAT det samme som dette?

Edit: Og ikke gidd å søke på GOOGLE eller forumet? Sjekk siggen min... den taler vel for seg selv?

Google

Prøv der først, hva?

icon_smile.gif

[ Denne Melding var redigert av: en mann på 2002-08-23 20:56 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...