Mogge_ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg XP nå, men hva bør jeg velge? OEM eller fullpakke? Home eller PRO? Noen som kunne ha hjulpet meg ? Har sett at de har home til ca 800kr på prisguide.no men som sagt er jeg ikke helt sikker på hva jeg bør velge.. Setter stor pris på all hjelp.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg hadde valgt Pro. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 OEM da eller? Jeg skal bestille minne samtidig.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Dersom du har f.eks. Win 98 eller en eldre windowsversjon liggende så kan du skaffe opgraderingsversjonen. Har du ingen planer om å bruke domene osv så trenger du bare Home Edition. Hvorfor betale for noe du ikke kommer til bruke. Dersom du er interessert i forskjeller mellom Home Ed og Pro, så kan du søke på forumet etter det. Har blitt tatt opp veldig mange ganger. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Oki..Jeg har nå prøvd å søke men jeg får opp en feil hver gang jeg prøver å søke, så jeg håper noen kunne gitt meg en link eller en liten forklaring på hva som er forskjellen.. Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 den største forskjellen jeg har merket på home og pro er driverne, på pro er det stort sett bare å plugge ting i maskinen så har den det meste innstalert ferdig for bruk, de erfaringene jeg har med home må du som regel innstalere drivere o.l. først. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Her kan du lese litt: http://www.winsupersite.com/showcase/windowsxp_home_pro.asp Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Takk skal dere ha...Skal sette meg og lese litt jeg.. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Det ble Win Xp Home Edition... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå