Innos Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hvorfor har dere et nytt design, denne gangen har jeg ikke engang mulighet til å bruke det gamle! Dette er uhørt, jeg forlanger å ha muligheten til å bruke det gamle designet, og da mener jeg ikke det som var før, men det som var før det igjen. Ellers får dere bytte tilbake, for det nye var helt jævlig! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 er ganske så enig med deg innos. Det theme du sikter til var det aller beste. har snakket med Ueland på MSN, og de ijobber ned å få det tilbake som valgfritt theme her på nyeforumet. Vegard Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Enig. Dette designet var ! Elsket det gamle, hater det nye Og diskusjon.no da! Er man inne på hw.no forumet så burde da logoen være hw.no.. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hadde lagt inn info om maskinvaren min som info, det er rett og slett borte.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 ja det nye systemet er ikkje det beste eg har sett. men det er vel muligens pga. Themet. satser at det gamle utseende kommer tilbake innefor det nye systemet. Også synest eg det er dumt at PostCounten telleren under avateren er vekke Vegard Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Helt enig... likte det gamle gamer forumet bedre! hvorfor har dere byttet? Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 blæ synes det er ok jeg og lker det bedere en det som har vert før... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Fortsett her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=482534 Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Var veldig Gra i det gamle-gamle skinnet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg