Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) VedleggTotal plass igjen: 19.98mb MB karer, MB! m = milli M = mega b = bit B = byte 19.98 millibit med lagringsplass er ikke særlig mye, jeg vil heller ha 19.98 megabyte jeg Du har brukt 20.46k av 20mb Huff og huff Endret 14. desember 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Hvorfor utviklerene kaller det mb istedet for MB må du nesten spørre de om. Jeg ser hvertfall ikke på det som en kritisk feil... Lenke til kommentar
kakkle Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hmmm... Hvorfor får ikke jeg opp headers i Firefox: Firefox: IE: Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Uvisst... Bruker selv firefox og det kommer helt fint opp her. Lenke til kommentar
Lubber Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Veldig fint initiativ @kd Det er viktig med riktig staving og god tilbakemelding. Men hvis du skal være pedantisk bør du være temmelig sikker på hva du snakker om. Angående aksent i imperativ bør du ikke være så bombastisk. Både Språkrådet og Riksmålsforbundet sier temmelig tydelig at det ikke skal være noen akutt aksent i imperativsformen av verb som slutter med -ere (for ikke å snakke om grav aksent eller apostrof ). Språkrådsnormen er klar på dette punktet: Imperativ av verb som slutter på -ere, skal ikke ha aksent – det heter altså vurder. Ikke aksentNår imperativformen ender på trykksterkt er, som i plasser (av plassere), skal vi ikke bruke aksent ("plassér" er altså ikke riktig). Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Fant en liten skrivefeil i bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Eit par småfeil her og der: På innloggingssida (Hadde vore betre med eit norsk ord...): Ein "e" for mykje på sida for hjelpefilene (som jo er på engelsk...): Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Innlegget må bestå av minst 14 tegn. Dette skal være relevant tekst, ikke bare tegn eller UBB-kode for å fylle opp kvoten. Innlegg som bryter med denne regelen, vil bli slettet. Ved gjentatte overtramp vil advarsel bli utdelt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Innlegget må bestå av minst 14 tegn. Dette skal være relevant tekst, ikke bare tegn eller UBB-kode for å fylle opp kvoten. Innlegg som bryter med denne regelen, vil bli slettet. Ved gjentatte overtramp vil advarsel bli utdelt. 5689518[/snapback] Står for Ueland BB-code Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 En del av "feilene" som er påpekt i den første posten er egentlig ikke feil. I dette norskspråklige samfunn er det da lov å bruke enkelte engelske ord. Dette fordi de engelske ordene er mer brukt av norsk ungdom enn de norske oversettelsene. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) "Forum kalender" er vel ikke akkurat riktig skrevet. Endret 3. mars 2006 av @kd Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Sorry for bumping av eldgammel tråd, men det ville vært like fjernt å starte en ny. Anyway, over til tema. Som Lubber skrev for et par poster- og mange måneder siden: Men hvis du skal være pedantisk bør du være temmelig sikker på hva du snakker om. Angående aksent i imperativ bør du ikke være så bombastisk. Både Språkrådet og Riksmålsforbundet sier temmelig tydelig at det ikke skal være noen akutt aksent i imperativsformen av verb som slutter med -ere (for ikke å snakke om grav aksent eller apostrof ). 5468608[/snapback] Hva med å rette dette? Alle de aksentene som brukes rundt på forumet her ser bare fjerne ut. Ser ut som noen har prøvd å snobbe seg opp skikkelig, men ikke hadde helt peiling på hvilke rettskrivningsregler som gjaldt likevel. Jfr. gjerne http://www.sprakrad.no/templates/Page.aspx?id=3138 og http://www.sprakrad.no/templates/Page.aspx?id=634#imperativ i tillegg til lenkene som allerede er postet. Dagens lille rant Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Når det gjelder aksantene har dere helt og holdent rett, Lubber og gozzer. Jeg får vel skylde på navnet mitt - André. Endret 22. mai 2006 av Dahl Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Ingen som gidder å fikse denne feilen? *sukk* Sånn, da skal det være i orden.Ikke for å klage; Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Problemet med "sent items" kan dere endre vi a følgende URL; https://www.diskusjon.no/index.php?act=Msg&CODE=07 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Problemet med "sent items" kan dere endre vi a følgende URL; https://www.diskusjon.no/index.php?act=Msg&CODE=07 7665608[/snapback] Takk for den. Her har jeg ventet en evighet også var det mer en "brukerfeil". Nå ble jeg glad Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg