miXer Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Heisann. Har akkurat lagt inn Red Hat 7.2 Enigma. Og jeg er ganske grønn på Linux. Klarer såvidt å installere, og kan bare noen bittefå kommandoer. Under installasjonen har jeg klart å sette feil skjermkort, så X vil ikke starte. Noen som har en kommando for hvordan jeg kan velge om igjen? Lenke til kommentar
whoi Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hvorfor RedHat 7.2? Skal du bruke det på en 486 eller noe? Lenke til kommentar
JonJ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Heisann. Har akkurat lagt inn Red Hat 7.2 Enigma. Og jeg er ganske grønn på Linux. Klarer såvidt å installere, og kan bare noen bittefå kommandoer.Under installasjonen har jeg klart å sette feil skjermkort, så X vil ikke starte. Noen som har en kommando for hvordan jeg kan velge om igjen? 4998917[/snapback] Hm, om du ikke har et veldig spesielt behov for RH7.3, så ville jeg anbefale deg å forsøke fedora core, http://fedora.redhat.com, om det er fordi det er gammel hardware, så prøv deg frem med lettere Windowmanagere(Fluxbox, xfce, osv.). Off-topic: Har du gått IKT i Horten noen gang? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Heisann. Har akkurat lagt inn Red Hat 7.2 Enigma. Og jeg er ganske grønn på Linux. Klarer såvidt å installere, og kan bare noen bittefå kommandoer.Under installasjonen har jeg klart å sette feil skjermkort, så X vil ikke starte. Noen som har en kommando for hvordan jeg kan velge om igjen? 4998917[/snapback] Hm, om du ikke har et veldig spesielt behov for RH7.3, så ville jeg anbefale deg å forsøke fedora core, http://fedora.redhat.com, om det er fordi det er gammel hardware, så prøv deg frem med lettere Windowmanagere(Fluxbox, xfce, osv.). Off-topic: Har du gått IKT i Horten noen gang? 4999138[/snapback] Red Hat 7.2 fordi det var det vi hadde her på jobben. Har lastet ned Slackware 10.1 nå og skal prøve det. Har gått IKT i horten ja. Er det DoubleJ ? Lenke til kommentar
olear Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Slackware 10.1 er også utdatert Edit: Mente at Slackware 10.2 er den nyeste versjonen Endret 13. oktober 2005 av olear Lenke til kommentar
miXer Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Hva er det som er i skuddet nå da? Lenke til kommentar
JonJ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Red Hat 7.2 fordi det var det vi hadde her på jobben. Har lastet ned Slackware 10.1 nå og skal prøve det. Har gått IKT i horten ja. Er det DoubleJ ? 4999283[/snapback] Slackware har du jo brukt før, så det går nok bra! Jess, ingen ringere enn mannen med mer fravær enn tilstedeværelse, fikk du lærlingeplass? Fikk noen andre? Edit: Tror Olear mener at Slack 10.2 er ute Endret 13. oktober 2005 av JonJ Lenke til kommentar
miXer Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Hva er det som er i skuddet nå da? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 Red Hat 7.2 fordi det var det vi hadde her på jobben. Har lastet ned Slackware 10.1 nå og skal prøve det. Har gått IKT i horten ja. Er det DoubleJ ? 4999283[/snapback] Slackware har du jo brukt før, så det går nok bra! Jess, ingen ringere enn mannen med mer fravær enn tilstedeværelse, fikk du lærlingeplass? Fikk noen andre? 4999305[/snapback] Slack har jeg brukt ja. Har fått lærling ja. Men må stikke å hjelpe noen. Prater med deg senere? Jeg har mista msn'en din? Husker du min? Legg meg til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå