Gå til innhold

Diskusjonsforumet oppgradert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er forresten diskusjon.no skinnet dynamisk i lengde?

blitt lovligt med bilder i signaturen nå?

4999437[/snapback]

Nei, det er det nok ikke.

Og kan vennligst "BrukerID" fjernes fra post-visningen? :S

Endret av Blib
Lenke til kommentar
finner man fort ut :cool:

4999440[/snapback]

Ja, kan du svare meg da? Kan ikke endre oppløsningen noe særlig på denne maskinen. Bare litt mindre, men det er en minimumsbredde der ser jeg. Ønsker å vite om det er en maksimumsbredde...

Endret av Blib
Lenke til kommentar

som noen andre påpeka her, så er det med begrensa lagringsplass til bilder temelig idiotisk fordi det er sikkert mange av oss som ønsker å ha diverse tråder oppe å gå over lengre tid uten at bildene forsvinner.

et godt eksempel er tråden jeg linker til i signaturen min ;), screenshots av spill og nerdebula di osv...noe å tenke på kanskje?

edit: hadde jeg hatt +11 på brukernr mitt så hadde det passa 100% med fødselsdatoen min :D

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
finner man fort ut :cool:

4999440[/snapback]

Ja, kan du svare meg da? Kan ikke endre oppløsningen noe særlig på denne maskinen. Bare litt mindre, men det er en minimumsbredde der ser jeg. Ønsker å vite om det er en maksimumsbredde...

4999451[/snapback]

Woppsan! forsnakte meg her.....

tengte på lange bilder som strekkte ut høyresiden. :blush:

Lenke til kommentar

Jeg bruker 1280*1024, og har inntrykk av at veldig mange andre her også gjør det (17"-19" LCD er jo så vanlig nå), og da får man liksom litt rom på hver side som ikke kan brukes til så mye.

Når jeg nå bruker skinnet "Hardware.no" er alt til venstre, og da får jeg plass til noen chattevinduer, evt Winamp og slikt på den ene siden.

Jeg bare lurer på hvorfor skinnet "Diskusjon.no" er midtstilt? Bare fordi det ser pent ut?

Vil si at forumet nå ser veldig fint ut, med unntak av de litt for mørke knappene som kanskje har en litt uheldig font også.

Lenke til kommentar

en dynamisk versjon av diskusjon skinnet hadde vært genialt! det er alt jeg ber om.

håper noen andre er enig, så det vil bli vurdert i alle fall

edit: default skinnet ser faktisk ganske ok ut ved første øyekast. så det blir vel til å bruke det med mindre en dynamisk versjon av diskusjonsskinnet blir laget.

edit2: default skinnet suger! jeg vil ha et dynamisk/bredere diskusjonsskin!!

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Sikkert greit for alle utenom Gamer.no vil jeg anta. Vi er vant til rent og ryddig design og så plutselig får vi en horde med underkataloger, design som ABSOLUTT IKKE passer til hjemmesiden.

Bare for å illustrere hvor rotetete ting har blitt så postet jeg en klage om dette på Gamer.no som ble flyttet til DENNE tråden :O Skal liksom Gamer.no bla seg gjennom alle postene fra alle nettsidene her nå da .... grøss.

Dette her var LITE imponerende og mildt sagt irriterende.

Tidligere Gamer.no Medlem

Lenke til kommentar
Skin greiene er helt nederst på siden...

4998862[/snapback]

Aha fant den! Jeg hadde aldri gjetta at en rullgardinliste hvor det stod "hardware.no" var til å bytte skin.

4998894[/snapback]

hehe - ikke jeg heller - trodde det var for å velge hvilket annet forum en ville gå til - lol

Lenke til kommentar
Nytter ikkje med nytt fint forum når man må sveive ein dag før sida kjem fram.

Dette var ein stor tilbakegang spør du meg.

4999455[/snapback]

Og dette tror du ikke vil bli forbedret? Den nye versjonen som er lagt inn nå er raskere, serverene trenger bare litt tid til å komme seg inn i syklusen. Det er lov å tenke før man svarer...

Lenke til kommentar

Ser for jævli ut det nye forumet sammen med Amobil-designen isåfall..... Noen planer om tettere integrasjon slik det var før?

Så stygt som det nå er på forum.amobil.no er det nesten bedre at forumet åpner seg i et eget vindu når man trykker på forum fra Amobil-siden. :p

Forøvrig ser det hverken verre eller bedre ut enn før spør du meg....

Lenke til kommentar
Jeg også reagerte på likheten med ocshoot sitt diskusjonsforum... Mon tro om det var i tankene?? Sikkert noen som "paranoier" der borte nå.

4999203[/snapback]

Nei, diskusjon.no sitt design ble aldeles ikke utviklet med andre sine forumløsninger i tankene.

Er forresten diskusjon.no skinnet dynamisk i lengde?

4999437[/snapback]

Nei, men dette er noe vi vil vurdere å implementere etterhvert.

Ser for jævli ut det nye forumet sammen med Amobil-designen isåfall..... Noen planer om tettere integrasjon slik det var før?

4999526[/snapback]

Amobil har eget ansvar for designet sitt, og vi har enda ikke mottatt et ordentlig skin fra dem. Når vi mottar dette, vil det bli tatt i bruk med en gang. Det samme gjelder forøvrig Gamer.no og Overklokking.no.

Når det gjelder gamle skin som var i IPB 1.x, så har vi tatt med videre de skinsene som vi synes er mest aktuelle. Vi tilbyr fast og dynamisk bredde for HW.no-skinnet, og dynamisk bredde for Akam, Amotor og HWB. Det vil altså si at hvis favorittskinnet ditt fra det "gamle" forumet ikke er tilgjengelig, så er det dessverre ikke en spesielt prioritert sak å få det tilbake. Men, det skal ikke nødvendigvis utelukkes av den grunn. :)

Når jeg leser over alle innleggene her, virker det som om en god del av dere ikke er tilfreds med førsteinntrykket med standardskinnet. Til dere vil jeg bare si at du står fritt til å endre skin til et som passer deg bedre ved å bruke menyen nederst på siden. :) Det er naturlig at man frynser litt på nesa over forandring, men vi har prøvd å gjøre det så hjemmekoselig som mulig.

Vi har jobbet i hele går og i hele natt for å få unnagjort forumoppgraderingen, og vi er veldig fornøyde med resultatet hittil. Vi visste at det ville dukke opp mange feiler, til tross for at vi lenge har kjørt betatesting av dette forumet. Dette er rett og slett ikke til å unngå, og vi vil selvsagt gjøre vårt ytterste for å få luket disse vekk.

Jeg er også personlig overrasket over antall positive tilbakemeldinger, jeg var redd ingen skulle like noe som helst. Takk til alle dere som gir positive tilbakemeldinger, men også til dere med de mindre positive! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...