Howard Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Hardware-nettverkets diskusjonsforum fremstår nå i ny drakt. Samtidig lanseres vår nye diskusjonsportal www.diskusjon.no. Les mer Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Så flott! Får vel bruke litt på å gjøre meg kjent med det nye systemet da.... Lenke til kommentar
GA Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Heldigvis ikke endret alt for mye, og det var litt mer åpen følelse i dette designet. Trenger nok litt tid for å venne meg til det, men ser greit ut! Teksten i menyene blir litt liten ved høye oppløsninger, det bør det gjøres noe med! Lenke til kommentar
sexten Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) "Mine innlegg" fungerer ikke? "Vis nye innlegg" eksisterer ikke lenger? Post count borte? Kanskje ikke noe stort savn egentlig... Designet var mye bedre og mer moderne. Men hvorfor et eget domene for forumdelen av hardware.no? Endret 13. oktober 2005 av sexten Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ser meget bra ut. Rakk det jo før tiden til og med. Bra jobba! Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ja, dette så jo meget bra ut. Lenke til kommentar
pej Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg vil benytte anledningen til å anbefale alle til å ta en titt blant alle de nye ulike skinsene vi har laget. Spesielt det nyopprettete diskusjon.no-skinet er vi veldig stolte av. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Er også noe engelsk tekst som henger igjen, som "Attencion" når du skal logge inn. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ops! Serveren er for overbelastet til å behandle din forespørsel. Prøv igjen senere Lenke til kommentar
JonV Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Var vel ikke Blogg her før ? https://www.diskusjon.no/index.php?automodule=blog Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Designet virka mer oversiktelig ja Godt jobba! edit: Også er det ruta videre til diskusjon.no, bra, virker mer proft! Fikk også feilmelding om at serveren var overbelasta men svaret mitt kom i en egen boks slik at man kopiere. Kjekk funksjon... Endret 13. oktober 2005 av Mad Wolf Magnux Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 "Mine innlegg" fungerer ikke?"Vis nye innlegg" eksisterer ikke lenger? 4998761[/snapback] Alt skulle liksom være videreført, men 'Mine innlegg' er helt tomt. Jeg hadde en del tråder jeg fulgte med på og de blir litt knotete å finne frem igjen.. Utover det har jeg ikke kikka så mye rundt, men det ser bra ut. Forumet har vært og kommer til å være besøkt av meg manga ganger daglig uansett. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ser bra ut, selv om det virker litt uvant. Det så ut så forskjellig når jeg kom på en tråd til en artikkel som ingen har svart på at jeg ikke var sikker på om jeg hadde kommet til riktig sted. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg vil benytte anledningen til å anbefale alle til å ta en titt blant alle de nye ulike skinsene vi har laget. Spesielt det nyopprettete diskusjon.no-skinet er vi veldig stolte av. 4998776[/snapback] Ja, hadde man bare funnet ut hvor de var..... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Spesielt det nyopprettete diskusjon.no-skinet er vi veldig stolte av. 4998776[/snapback] hmm Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Eneste er at jeg synes forumet går fryktelig tregt nå.. Lenke til kommentar
jasco Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Raskt som faen her Finner dog ikke det nye skinnet... Endret 13. oktober 2005 av jasco Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Elsket diskusjon.no skinnet forresten. Det var utrolig behagelig. Et fantastisk stykke arbeid hele oppgraderingen. Er en del bugs enda, se f. eks tråden min under Tilbakemeldinger. Men vi elsker det allikevel Lenke til kommentar
pej Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 hmm 4998813[/snapback] Veldig rart. Skjer dette etter en refresh også? Opplever dere andre brukere at dette skjer hos dere? Jeg har nå testet dette skinnet på 2 ulike maskiner med IE6, og de viser siden helt fint. Til informasjon kan man kjapt og enkelt endre skin i en dropdown-meny nederst på siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå