Stig-Arne Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 hmm, teknikk forumet under bil og motor mangler.. jeg finner det iallefall ikke. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Kom på en ting, og ha en funksjon der du kan melde deg ut fra telletråder eller tråder du ikke vil ha i "mine innlegg" lenger hadde vært topp! Er så kjedelig når jeg har tråder jeg ikke trodde var telletråder men som faktisk var det også blir de liggende å irritere i "Mine innlegg" Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Nå har jeg litt bedre fart i load på forumet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 hmm, teknikk forumet under bil og motor mangler.. jeg finner det iallefall ikke. 5000420[/snapback] Ja, helt enig. Det hadde vært en veldig kjekkt funksjon! Nå ble forumet kjappt igjen ja, Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 vel vel vel. får skrive litt om min mening om det her da. først, litt positivt. de nye funksjonene som er lagt til, er bare bra. lenkene helt øverst til de forskjellige nettsidene er også bra. har savnet dem. muligheten for søking direkte i tråder, og den ganske greie plasseringen av valg for en tråd, som epostvarsling osv, er bra. at kontrollpanelet er som før (når det faktisk vises, som ikke alle skins gjør), er fint. er ikke stor fan av forandring, så for min del må dere gjerne holde alt som det var. men det gjør dere altså ikke. og så kommer det negative. først. søkemotorens endringer er vel bare bra for de fleste her, siden den blir enklere. jeg, for min del, var en av de få kloke som klarte å forstå hvordan den skulle stilles inn for å funke, og var mer enn fornøyd med den fra før. sannsynligvis blir vel søkemotoren som den er nå, men jeg foretrekker den gamle mye bedre. det skulle vært en mulighet for å velge den gamle, da den var mer nøyaktig. gjerne kunne dere ha den gamle som den avanserte versjonen, med den nye som standard. så, var det kvoteringen av vedlegg. jeg har ikke ord for denne som kan beskrive hvor underlig (les: tullete) den er, men jeg får vel holde det konstruktivt. dårlig ide. de av oss som blar gjennom gamle tråder etter ett bestemt innlegg, eller søker etter ting, liker å ha muligheten til å sjekke vedlegg i eldre tråder. er litt dumt om du må fjerne den helt fra innlegget, og så kan ingen se bildet (eller hva du enn hadde der) lenger. enda verre er det for de av oss som lager worklogs (jeg faller ikke inn i denne kategorien, enda..), og som ikke har webhosting eller noe av det slaget. før hadde man kunnet bare lagt inn ett bilde per post, som vedlegg, og vært ferdig med det. går ikke nå lenger. en liten bug jeg heller ikke liker, er "forhåndsvis innlegg". den lager en halv side med tomt rom øverst en gang iblant. blir vel fikset, så jeg skal ikke klage på den. enda. det mangler forsåvidt en border nederst på forhåndsvisningsvinduet, men det er vel å pirke litt. en annen bug, er at når man bruker "vis alle" for smileys, så vil smileyen man velger fra det nye vinduet alltid gå på slutten av innlegget ditt, uansett hvor du holder på å skrive. må drive og klippe ut smileys nå, og sette dem på plass manuelt. forsåvidt ikke noe stort problem (dette er meg: ), men blir litt irriterende i lengden. og så, sist, men ikke minst, utseende. jeg har forstått det slik at der skal komme nye skins, og det er bare bra. gleder med til "old school" skinna kommer tilbake. men, og jeg kan ikke stresse dette nok, default skinnet er UUTHOLDELIG stygt. de knappene var grusom, og mangelen på menyen på siden er bare dumt. hadde jeg sett forumet med default skin, uten å visst noe om det, hadde jeg klikket tilbake til google på mindre enn 0.1 sekund(har tilbake-tast på musen), og aldri kommet tilbake, så stygt er det. jeg kan ikke komme med noe bedre forslag enn at dere fjerner default skinnet, og alt som ligner på det, helt. enten det, eller få ett av de nye skinns til å bli default. medlemmer, og potensielle medlemmer, må ikke bli skremt vekk. vi trenger flere folk til å poste ting. først og fremst i "humor", men gjerne i baren også for å oppsummere, så liker jeg stort sett de tekniske forbedringene, med unntak av søkemotoren, men utseende kan jeg nok aldri komme til å like. akseptere, kanskje. like, aldri. er sjeleglad for at det kommer skins snart. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 tar litt tid å venne seg til eneste negative hittil er at postcounten ikke vises når man poster ett innlegg Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Stor ros for funksjoner Stor ris for utseende (Knappene! Det andre kan fullt og helt leves med ) Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Og ris for serverproblemer som gir dobbeltpost Selv om dette ikke er deres feil Endret 13. oktober 2005 av Jonhoo Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 For mye luft mellom menyvalgene på venstre side. Før fikk jeg hele menyen inn på en sidelengde med 1280x1024, nå må jeg scrolle :/ "mine innlegg" burde også være gruppert sammen med "Vis nye poster", "Siste 24 timer" og "Ubesvarte innlegg" Lenke til kommentar
hylo Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Ros: Relativt oversiktlig. Ris: Stygt som faen. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Fikk en god idè til jeg Hva med en meny som flytter seg nedover ettersom du blar i tråden? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 (endret) Fikk en god idè til jeg Hva med en meny som flytter seg nedover ettersom du blar i tråden? 5000595[/snapback] Nei takk! Blir alt for tett og veldig forstyrrende å ha en meny følgende etter seg i det man leser. Edit: Synes det er helt unødvendig å ha bruker nr. under avataren. Blir bare enda mer rot. Hvis du absolutt er så interessert i å vite hvilken nummer en bruker har, kan jo vedkommende bare gå på profilen. Hvor mange interesserer seg i sånt egentlig? Hvor man er i fra er jo heller ikke så nøye. Vil man vite det, gå til profilen! Endret 13. oktober 2005 av Luzifer Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 erhm.. hvorfor må jeg plutselig taste inn brukernavn og pasord hver gang jeg går hit?.. har valgt "husk meg" bruker opera Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 HYL!! Gi meg Testskinnet tilbake! Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Det tek nok litt tid å venne seg til, men det ser bra ut til no. Det er nok ikkje nødvendig med bruker nr, sidan det fortelle meir om kor erfaren forum brukeren er visst det er post count enn bruker.nr. Eg er meir sikker på råd frå ein med 7000 inlegg eller ein med 200. A.V Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 HYL!! Gi meg Testskinnet tilbake! 5000710[/snapback] Er det ikke testskinnet som kalles IPB Default Skin da? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Vel, har ikke lest alle innleggene men de har begynt med reklame her på foumet. SÅ regner med at det var derfor de lagde seg et nytt forum Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg vet at moderatorer/admins leser dette fordi de har allerede fjernet bruker# i poster. Kan dere ikke da værsåsnill gjøre følgende: 1. Ordne på luft mellom, og organisering av snarveier på menyen til venstre 2. Skaffe de gamle knappene tilbake! 3. Legge til postcount i tråder. Det er MANGE som maser om det, så hvorfor ikke bare gjøre det? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Flere enn meg som synes spesielt teksten under topic ser veldig rotete ut? http://www.myphotohost.com/uploads/0bd044afd9.jpg Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Likte det gammle bedre. Mod&admin ikke bli sur på meg,hehe =P Sier det jeg mener vettu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå